ההרשמה לצהרונים במסגרת תכנית “ניצנים” – בעיצומה. עבור התענוג ישלמו הורים 735-935 ש”ח לחודש

ילדים חוויות

בעוד שבעה עשר ימים תסתיים ההרשמה לצהרונים בבתי הספר במסגרת תכנית “ניצנים” – וכבר היום (חמישי) מדווח כי ההרשמה המתבצעת על ידי אתר האינטרנט של החברה העירונית לתרבות -בעיצומה.

כידוע, זאת השנה החמישית בה מפעילה החברה העירונית, בהובלתה של המנכ”לית יוספה חליבה, את מערך הצהרונים ברחבי העיר בהצלחה רבה. פעילות הצהרונים מתקיימת בבתי הספר בליווי צוות חינוכי, מנוסה ומיומן המורכב ממורים, רכזים ומדריכים, המלווים את הילדים –  לאורך כל שעות פעילות הצהרון ובמסגרת הם זוכים לארוחת צהריים חמה, מזינה ומגוונת, סיוע בהכנת שיעורי בית, פעילות חווייתית ויצירתית, חוג העשרה, שירות שמירה ופעילות בימי חופשה.
כמו כן, החברה העירונית מתחייבת לפתוח כיתות בהתאם לכמות הנרשמים המינימלית ובתוך כך לא תפגע באיכות השירות משמע כתה תכלול 34 תלמידים עם שני אנשי צוות.
צהרוני תכנית “ניצנים” פועלים בכיתות א’-ב’ בימים א’-ה’ מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00. על פי נתוני משרד החינוך יינתן סבסוד בסך 200 ש”ח בלבד והעלות החודשית נאמדת ב-735 ש”ח. בתוך כך יצוין כי הצהרונים לכיתות ג’ שאף הם יפעלו בימים א’-ה’ מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00 יעלו להורים 935 ש”ח בכל חודש.
כזכור, בפגישה שהתקיימה בתחילת השבוע בלשכתו של ראש העיר הוסכם על מתווה למענה מיטבי לילדים בצהרונים. בפגישה השתתפו בנוסף לראש העיר, רחמים מלול סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנכ”ל העיריה, דורון מילברג, מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהלת הצהרונים בחברה העירונית, מיכל קרקוף ונציגי הנהגת ההורים: אורית שרגאי, צופית גולן, יניב עבדי וגיל ויינר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן