ההסתדרות: סכסוך עבודה בחברת דן

משרד התחבורה עדכן את השכר ועם זאת שכר הנהגים נשחק. מבוי סתום במשא ומתן להעלאת שכר נהגי החברה

הסכסוך יחול על כ-2,000 עובדי החברה והוכרז בעקבות דחיית עליית שכר נהגים ענפית בחברה

ההסתדרות הודיעה היום (ד') על סכסוך עבודה בחברת דן, בעקבות מבוי סתום במשא ומתן להעלאת שכר נהגי החברה. בחודשים האחרונים עלה שכר נהגי התחבורה הציבורית בענף, בין היתר, בשל הצמדה לאינפלציה (מדד המחירים לצרכן) של השכר לנהגים חדשים בענף, בהתאם למתווה ממשרד התחבורה לקליטת נהגי תחבורה ציבורית למען שיפור השירות. המשרד מעביר למפעילות התחבורה הציבורית שיפוי על העלייה באינפלציה, עם זאת, למרות ההתחייבות להעלות את השכר – הנהלת חברת דן טרם עשתה זאת.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: "ההסתדרות לא תסכים שעובדי דן יישארו מאחור. משרד התחבורה עדכן את השכר ועם זאת שכר הנהגים נשחק.  תמוה בעיני שהעלאה זו לא מגיעה לנהגי דן. אנחנו מקווים שההנהלה תתעשת ותמשיך להוביל את הענף בתנאים ובשכר, לטובת העובדים והחברה כאחד. נמשיך לפעול באחריות כלפי ציבור הנוסעים, אם וכאשר יידרשו צעדים ארגוניים״.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה ותעופה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתוך הפייסבוק דן בדרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן