הבוקר: שתי שריפות באילת

לא נמצאו לכודים או נפגעים בשתי השריפות – כאשר אחת התרחשה ברחוב המסגר והשנייה בשכונת איזידור >> להלן הפרטים

לפני זמן קצר (רביעי) התקבלה הודעה על עשן שיוצא ממבנה תעשייה ברחוב המסגר באילת. צוותי כיבוי שהגיעו למקום זיהו שריפה במבנה תעשייה בעל 2 קומות והחלו בפעולות כיבוי וסריקות. תוך זמן קצר הושגה שליטה על השריפה, כמו כן לא דווח על נפגעים באירוע.

זה לא היה אירוע השריפה היחיד אליו הוזעקו לוחמי האש.

הבוקר, לקראת השעה 5:40, התקבלו מספר דיווחים במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל על שריפה שפרצה בבניין מגורים בשכונת איזידור באילת.

צוותי כיבוי וחילוץ שהגיעו למקום, זיהו מצנן בוער בחזית הבניין ועשן רב שהצטבר בתוך הדירות וסיכן את הדיירים. תוך כדי פעולות הכיבוי ניתנו הנחיות לחלק מהדיירים להסתגר בדירותיהם, במקביל בדירות אשר כבר חדר אליהן עשן פינו הלוחמים את הדיירים בבטחה אל מחוץ לבניין. צוותי הכיבוי פעלו לכיבוי השריפה, שחרור עשן וסריקות מקיפות אשר בסיומן לא נמצאו לכודים או נפגעים. חוקר דליקות הגיע למקום והחל בחקירת נסיבות פרוץ השריפה.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: כבאות והצלה אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן