האם קריית אונו מוכנה לתרחיש חירום? כל הפרטים

מפקדת נפת "גנים" במחוז דן של פיקוד העורף ערכה השבוע בקריית אונו ביקורת מוכנות למנהלי המכלולים לתרחיש של מלחמה בחזית הצפונית.

מפקדת נפת "גנים" במחוז דן של פיקוד העורף ערכה השבוע בקריית אונו ביקורת מוכנות למנהלי המכלולים לתרחיש של מלחמה בחזית הצפונית. יצויין כי בעת חירום המבנה הארגוני של העירייה משתנה, והיא עוברת לעבוד במכלולים, ובדרך זו מעניקה לתושבי העיר את השירותים המיטביים הנגזרים מהמצב בשטח.

הביקורת נערכה בחמ"ל, הממוקם במרכז ההפעלה העירוני, ולקחו בו חלק ראש העיר מיכל רוזנשיין, ממלא מקומה גיל מיכלס, מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר יוסי סגיב, המנכ"ל חיים סופר ומנהלי המכלולים וצוותיהם. קציני פיקוד העורף ונציגים ממשרדי הממשלה הגיעו למרכז ההפעלה העירוני ובחנו יחד עם צוותי המכלולים את מוכנות העירייה. יצויין כי הביקורת עברה בהצלחה רבה והעירייה זכתה לשבחים מצוות הביקורת על המוכנות כאמור לתרחישי חירום.

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו: "מדובר בביקורת מוצלחת  במיוחד שבה לקחו חלק עובדי העירייה ומנהליה יחד עם מפקדי פיקוד העורף, בו ניתן היה להרגיש באופן מוחשי את חשיבות שיתוף הפעולה והמוכנות של כל המכלולים העירוניים לתרחישי חירום. אני מודה לכל מי שלקח חלק בביקורת חשובה זו כהכנה לקראת מוכנות מלאה של העיר למצבי חירום. לעיר יש היום מרכז הפעלה ממוגן, חדיש ומעודכן טכנולוגית, המוסיף רבות ליכולת העבודה המשותפת, מאפשר ניהול מקצועי של האירועים ושיתוף פעולה עם מפקדי פיקוד העורף. שלא נצטרך".

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן