האם ה’סוהו’ ממשיך לשמור על מקומו? | ביקורת

 הדגים נאים בעיניך? יצאנו לאכול בממלכת הסושי של ראשל״צ

חשקה נפשנו בסביצ׳ה אז המליצו לנו על מסעדת סוהו השוכנת באזור התעשיה של ראשון. יצאנו לבדוק את תפריט הסושי בדגש על הדגים הנאים.

אנחנו מאמינים שכמעט כל אזור השפלה ואולי גם אזור המרכז, מכיר את מסעדת הסוהו שפועלת כבר למעלה מעשור ומעניקה חוויה יוקרתית ואיכותית לזוגות, משפחות ויחידים שחשקה נפשם בבילוי פוטוגני במיוחד מבלי לנסוע לתל אביב.

הגענו לסוהו בשעות הצהריים, ובעוד שהשולחנות לידינו פרגנו לעצמם במנות בשר משוגעות כמו סטייק אנטריקוט 500 גר׳, צלעות בלאדי עם אורז, מוקפצים ועוד, השולחן שלנו היה חדור מטרה לקראת הדגים הנאים.

הזמנו למרכז השולחן קרפצ’יו אינטיאס  – עם זרעי עגבניות שרי ופלפל צ’ילי חריף. מחיר המנה 89 ש”ח. חשוב לציין שאנו רגילים לקבל במסעדות בין 3-4 חתיכות אינטיאס. לא כך הדבר במסעדת סוהו. חתיכות הקרפצ׳יו הונחו ביד רחבה וטריות כזאת שלא יכלנו להפסיק לאכול. בנוסף, הזמנו גם את מנת הטרטר סלמון האגדי של הסוהו. שבדרך כלל מגיעה עם חמוציות ואבוקדו, אך באותו היום הגיעו עם רימון. כנראה ברוח החגים. מחיר המנה 72 ש”ח. שתי מנות הפתיחה הגיעו עם טוסטונים בצד.

במחלקת הסושי החלטנו לעבור לתפריט ספיישל סושי של הסוהו, שהוא ללא ספק אחד התפריטים היותר מגוונים שראינו בישראל במחלקת הסושי. הזמנו את הרול מג׳יק רול – אין סייד אאוט במילוי אבוקדו ואספרגוס עטוף בקריספי, בעיטור קריספי סלק, וואסבי, ספייסי מיונז, רוטב טריאקי, שבבי בוטנים ואיולי כמהין, שעלה 55₪. לא מדובר על רול זול, אך כן מדובר על יצירת מופת. שבבי הבוטנים בשילוב קריספי סלק ואיולי כמהין יצרו שילוב של טעם מדהים ועסיסיות שאין כמותה. 8 חתיכות של גן עדן.

עין מקצועית, כלומר העיניים של צוות הכותבים של ״מה אוכלים בשפלה, שמנו לב כי המנות אכן קטנו בגודלן אך המחירים לא השתנו. אפשר להבין מכך שהמסעדה נמצאת במגמה כמעט עולמית של עליית מחירים במזון בכלל ובעולמות המסעדנות בפרט.

כדאי לדעת שיש תפריט עסקיות עשיר מאוד המכיל שש עסקיות שונות של מגוון מנות בשר, נודלס, אורז, סושי. כל עסקית כוללת את המחיר של המנה, כלול שתיה ומנה ראשונה. העסקיות של הסוהו מוגשות בימי חול בין השעות 10:00-18:00 לא כולל חגים ומועדים.

השירות היה אדיב ונעים. נחזור שוב.

משה בקר 15, ראשון לציון

לא כשר.

https://soho-rest.co.il/

 *הכותבת, ניצן פוקס, שייכת לקהילת ״מה אוכלים בשפלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן