אוזן קשבת: 70,000 פניות במוקד העירוני של עיריית לוד בשנת 2023

המוקד זמין גם בשעות הלילה, משמש גם כמסייע וזרוע נוספת לשיטור העירוני, לפיקוח העירוני, למשטרת לוד, מד”א וכיבוי אש – בהיבט הביטחוני האישי של התושבים.

מוקד שליטה ובקרה 106 של עיריית לוד פועל 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה, ומהווה את הכתובת המרכזית לפניות תושבים בנושאים שבתחום טיפולה של העירייה.

המוקד העירוני נועד לסייע בראש ובראשונה לתושבי העיר, בפתרון בעיות, ודרך פניותיהם מסייע לעירייה באיתור בעיות בשלב התהוותן הראשוני. המוקד מרכז את כל הפניות, מפעיל שירותים עירוניים רלוונטיים בכל שעות היממה ועורך מעקב ובקרה אחר ביצוע העבודה וגמר הטיפול בכל פניה.

המוקד העירוני בלוד בין המוקדים המשוכללים והמתקדמים בארץ, אליו מחוברות מצלמות הפזורות בכל רחבי העיר היוצרות הרתעה ומאפשרות לטפל בכל אירוע חריג בזמן אמיתי תוך מעקב תמידי אחר ההתרחשות בעיר.

עפ”י הנתונים שחושף מנהל המוקד – יריב אורלי, במהלך שנת 2023 התקבלו 70,000 פניות מתושבים, הן טלפוניות והן בוואטצפ. יריב מספר כי כ- 60,000 שיחות טלפוניות התקבלו, ובאמצעות הוואטצפ נפתחו 10,000 פניות, המאפשרות לתושב לתעד כל מפגע בווטסאפ שמספרו: 052-8444-106

“אנו זמינים כל העת לתושבים והמספרים מצביעים על האמון הגבוה של התושבים במערכת העירונית ובהנהלתה”, אומר אורלי. “אזרח מחייג לכל בעיה, החל מבקשה לפינוי גזם ואשפה, סיוע בתיקונים בכבישים ומדרכות, תקלות חשמל, מים וביוב, וכל עזרה אחרת בעיר”.

המוקד שזמין גם בשעות הלילה, משמש גם כמסייע וזרוע נוספת לשיטור העירוני, לפיקוח העירוני, למשטרת לוד, מד”א וכיבוי אש – בהיבט הביטחוני האישי של התושבים. “אנו מקבלים פניות בכל שעה, ומיד שולחים צוות ביטחון לשטח.

“בשלושת החודשים האחרונים מאז ה-7 באוקטובר, גדל משמעותית עומס הפניות למוקד בנושא ביטחון ומיגון, והיינו שם עבורם”, מוסיף מנהל המוקד יריב. “בשורה התחתונה – התפקיד שלנו הוא להיות האוזן של התושב מול כל בקשה מהעירייה ומשתדלים לספק את המענה הכי טוב”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אשר רואה במוקד העירוני את אמצעי הקשר המרכזי והמיידי לפניות תושבים, שם דגש על ייעול השירות ועל מתן מענה מהיר ואדיב, במטרה לדאוג לאזרחי העיר ולהעניק לכל אחד ואחת מהתושבים אוזן קשבת ועמידה על זכותם לקבל את השירות הטוב והיעיל ביותר שיש.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן