דרמה בשכונת עמישב | האם פורעים ערבים תקפו ילדים יהודים בגן משחקים?

“קבוצה של נערים ערבים תקפה ילדים יהודים בגן משחקים ברחוב מסדה בשכונת עמישב ברמלה” – כך טוענים תושבי השכונה שפנו אל חדשות אפס שמונה וסיפרו: “הפורעים השליכו את כיפותיהם, הכו ובעטו בהם ושרטו אותם בפניהם, תוך כדי קריאת ‘פלסטין, פלסטין’. לאחד הילדים אף שברו את משקפיו. שכנה שעברה במקום הזעיקה את כוחות המשטרה, כוחות של מד”א הגיעו גם הם למקום”.

התושבים המומים מהארוע ודורשים הגברת הבטחון האישי. “לא ייתכן שילדים הולכים לגן שעשועים ומותקפים בצורה אלימה כזאת ע”י פורעים ערבים במרכז מדינת ישראל. עברו הימים שצריכים לפחד ללכת ברחובות… איך יכול להיות שילדים תמימים שלא מסוגלים להרביץ לאיש, הולכים ברחוב במרכז הארץ וחוטפים מכות כי הם ילדים יהודים עם כיפות? שמישהו יתעורר כאן.. איך נער ערבי קם ומחליט להכות באלימות קשה סתם ילד תמים? מישהו מחנך אותו לזה. משהו רע קרה בשומר החומות, משהו רע שממשיך, אם מישהו לא יעצור את זה עכשיו, לאן זה עוד יכול להדרדר”. הורי הילדים המותקפים הגישו תלונות למשטרה.

צפו בסרטון:

צפו בתמונות:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן