דרמה בסמוך לרכבת בהרצלייה

"הפצוע שכב על הקרקע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב"

דרמה בסמוך לתחנת הרכבת בהרצלייה.

כוחות רפואה והצלה הוזעקו לזירה בעקבות דיווח על אירוע חריג עם פצוע במקום.

לפי מד"א, בשעה 19:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על פצוע מאירוע אלימות סמוך לתחנת רכבת בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר, גבר בן 40 במצב קשה עם פציעית חודרות.

חובש בכיר במד"א לן מרקשוביץ סיפר:

"הפצוע שכב על הקרקע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

אלכס וליקובסקי חובש בכיר באיחוד הצלה מסר:

"מדובר בפצוע קשה שלדברי עוברי אורח נפצע כתוצאה מאלימות. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי מאיר במצב קשה ולא יציב".

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן