דריכות ומוכנות גבוהה באילת, האירוע בחוף הדקל נדחה

בהתאם להנחיית ראש העירייה, בוצע היום סיור שוטף של יחידות הפיקוח והאכיפה בכל המקלטים הציבוריים שפתוחים מתחילת המלחמה לצד המשך התקנה של מערכת חדשה לפתיחת דלתות אוטומטית במקלטים הציבוריים

על רקע המתיחות הביטחונית והאירועים האחרונים, קיים הערב (מוצאי שבת) ראש העירייה – אלי לנקרי הערכת מצב יחד עם מפקד החטיבה המרחבית – אל״מ אילון פרץ, מפקד משטרת מרחב אילת – נצ״מ אליהו שמול, יקל״ר נפת אדום של פיקוד העורף – סא״ל (במיל׳) גדי ביטון, גורמי הביטחון, החירום וההצלה במרחב וגורמי העירייה. כל הגורמים עדכנו על דריכות ומוכנות גבוהה כולל תרגילים שיתקיימו השבוע במשטרה, באוגדה המרחבית וגם במוסדות החינוך.

יחד עם זאת ועל אף שאין שינוי במדיניות ההתגוננות באילת, סוכם בתיאום האומנים על דחייה של האירוע, שמתוכנן להתקיים מחר (א׳ 29.9) בחוף הדקל, בהפקה של אגף אירועים בעירייה – ישי ריבו מארח את דודו טסה ועמיר בניון. מועד חדש יפורסם בהמשך.

עוד בהתאם להנחיית ראש העירייה, בוצע היום סיור שוטף של יחידות הפיקוח והאכיפה בכל המקלטים הציבוריים שפתוחים מתחילת המלחמה לצד המשך התקנה של מערכת חדשה לפתיחת דלתות אוטומטית במקלטים הציבוריים.

עיריית אילת וכל הגורמים במרחב עוקבים אחר ההתפתחויות הביטחוניות והערכות מצב יתקיימו בהתאם. אנו שבים ומדגישים את חשיבות השמירה על הנחיות פיקוד העורף.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן