דפוס בארי נפתח מחדש. ד”ר לחמני: “שמח ומברך על כך”

לחמני: “איתרתי לבקשתם מקום ראוי לפעילות מיידית באשדוד. לשמחתי, המדינה התגייסה במלוא כוחה והתעקשה לפתוח את הדפוס במקום שלו – על האדמה בה רבים מתושבי בארי וחיילי צה”ל מסרו את נפשם”

אלי לחמני – המועמד לראשות העיר אשדוד ויו”ר האופוזיציה, חושף הערב כי היה שותף למאמצים לפתיחתו של “דפוס בארי”.

ברשומה שפרסם ברשתות החברתיות כתב לחמני, “דפוס בארי הוותיק בבתי הדפוס בישראל, נחנך היום מחדש – תשעה ימים לאחר שספג פגיעה קשה במתקפת חמאס. הייתי שותף בימים האחרונים למאמצים לפתיחתו של המפעל מחדש. איתרתי לבקשתם מקום ראוי לפעילות מיידית באשדוד. לשמחתי, המדינה התגייסה במלוא כוחה והתעקשה לפתוח את הדפוס במקום שלו – על האדמה בה רבים מתושבי בארי וחיילי צה”ל מסרו את נפשם. אני שמח על כך ומברך על כך. בשם הערבות ההדדית והשליחות הציבורית, אתייצב בכל פעם שיזדקקו לשירותיי.

בנוסף, כחבר דירקטוריון של יק״א ישראל- קרן הברון הפועלת בישראל שנים רבות, גאה לציין כי אישרנו ההחלטה להעביר 300,000 דולר עבור סיוע מיידי לגופים בדרום ובצפון, בעקבות מבצע ‘חרבות ברזל’ ועוד היד נטויה. אלה פניה היפות של מדינת ישראל.

תושבים יקרים, זיכרו: לא ישברו אותנו לעולם! מבקש מכולם להמשיך ולשמור על דריכות מלאה ולא להקל ראש. עם ישראל חי!”

◼️ לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן