דני שמואל נבחר לקדנציה נוספת כיו”ר המועצה הדתית אור יהודה

דני שמואל ממשיך לזכות לאמון מצד חברי המועצה הדתית ונבחר לקדנציה חמישית כיו”ר: “שמח על הבחירה בי ואני אמשיך לשרת את תושבי העיר”

דני שמואל נבחר לתפקיד יו”ר המועצה הדתית אור יהודה. עבור דני שמואל, מדובר בקדנציה חמישית כיושב הראש של המועצה הדתית. הליך הבחירות התקיים במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, רב העיר, הרב ציון כהן, והשר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי. שמואל זוכה לאמון רב מצד חברי המועצה הדתית ואהוב מאוד על ידי הקהילה.

“בשנים האחרונות הפך דני שמואל את המועצה הדתית בעיר לגוף מוביל שמקדם את שירותי הדת בעיר ואני שמחה על שיתוף הפעולה שמתקיים עימו ועם חברי המועצה הדתית לטובת תושבי העיר”, מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. “לא בכדי דני מוערך כל כך הן על ידי הציבור והן על ידי גבאי בתי הכנסת. הוא עושה את עבודתו במקצועיות ובשירותיות ומספק את המענים הנדרשים לכולם”.

לאחרונה הוכרזו גם חברי המועצה הדתית החדשה, כשלצידו של דני שמואל חברים גם אפרים מועלם, אפרים חסון, אורטל יוסופוב, ניצה אליהו חכמון, שלומי יצחק שמעיה ושאול סאלם.

במסגרת עבודתה של המועצה הדתית אור יהודה, הרי שהיא אחראית לספק את שירותי הדת לתושבים היהודים בעיר, ופעילותה משתרעת על פני תחומים רבים בחיי הקהילה, כגון כשרות, נישואין, קבורה, מקוואות, עירובין, ועוד.

דני שמואל ציין לאחר הבחירה בו: “אני שמח על הבחירה בי ואני אמשיך לשרת את תושבי העיר זו הקדנציה השביעית בכלל והחמישית כיושב ראש. זו הזדמנות להודות לראש העיר, ליאת שוחט, על שיתוף הפעולה הפורה והאמון בי, וכן לרב העיר, הרב ציון כהן, ולמשרד לשירותי דת בראשות השר מיכאל מלכיאלי. זו הזדמנות להודות גם לחברי המועצה הדתית ולאחל לכולנו הצלחה באתגרים הרבים שעומדים בפנינו.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן