דורבן נדרס בבאר שבע

דורבן נוסף מצא את מותו בעקבות דריסה באיזור באר שבע. “מגיעים אלינו עשרות דורבנים מידי שבוע למרפאה של עמותת ‘למען חיות הבר’. נדרשת תשומת לב הנהגים”

קריאה מרשות הטבע והגנים התקבלה בעמותת למען חיות הבר אודות דורבן שנדרס בבאר שבע.

בעקבות פציעתחו של פקח רשות הטבע והגנים במלחמת חרבות ברזל, הדורבן חולץ ע”י פקח השירותים הוטרינריים והובא למחלקה הוטרינרית של באר שבע, שם ד”ר דימיטרי זיהה פציעות קשות בגופו של הדורבן, כולל רימות זבובים בחלל הבטן, קרי מדובר בפציעות הקיימות כבר כמה ימים.

בעקבות זאת נסע אביהוא שרווד מייסד עמותת “למען חיות הבר” לבאר שבע ואסף את הדורבן למרפאתו -המרפאה פועלת באישור רשות הטבע והגנים, הממוקמת במושב אלישמע שבשרון. לאחר בדיקת וטרינר של העמותה נמצאו שברים בעצמות, קרעים קשים בשרירים ורימות זבובים שאוכלות את השרירים ואת חלל הבטן. בעקבות הנזק הבלתי הפיך לא היה מנוס מהרדמתו בהמתת חסד.

לדברי אביהוא שרווד, מייסד עמותת “למען חיות הבר” מדווח: “לצערינו דריסת חיות בר היא תופעה שכיחה בישראל. על פי הערכות, מידי שנה נדרסים בישראל מעל 700 דורבנים. דריסת דורבן עלולה לגרום לו לפציעות קשות, שברים, פצעי חבלה, זיהומים ופגיעה באיברים פנימיים.
“אנו מבקשים את תשומת לב הנהגים לטבע והסביבה”, מוסיף שרווד. “יש לנהוג בזהירות ולשים לב אם יש בסביבה חיה הזקוקה לעזרה. במידה וכן, יש להימנע ממגע עמה, לא להמתין ומייד להזעיק אותנו”.

“”למען חיות הבר” היא עמותה ללא מטרות רווח שהוקמה על ידי אביהוא שרווד במטרה להציל, לטפל ולשקם חיות בר במצוקה ופועלת רבות להסברה וחינוך לכיבוד ושמירה על הטבע ובעלי החיים. פעילות המרפאה שלנו, שמטפלת במהלך השנה באלפי חיות בר משלל סוגים – יונקים, עופות, מכרסמים וזוחלים, מתקיימת אך ורק בזכות תרומות ומתנדבים. הניתוחים, הטיפולים ותהליכי השיקום הארוכים, מצריכים משאבים רבים לעמותת למען חיות הבר.

לתרומות עבור טיפול ושיקום חיות הבר:
1. העברה בנקאית: בנק מזרחי (20), סניף 420, חן’ 614527, ע”ש ‘למען חיות הבר’
2. אשראי וביט – לחצו כאן
3. אפליקציית Paybox למספר 054-5203071
4. פייפאל – לחצו כאן 
◼️ לקבוצת חדשות באר שבע בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בעלי חיים לחצו כאן

צילום: עמות למעןחיות חיי הבר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן