גני תקווה: מופע הסיום של 'קדמת הבמה' הסתיים עם בשורה מרעישה

חגיגה של תנועה: בערב מרגש הציגו להקות המחול של בית הספר 'קדמת הבמה' בגני תקווה את כישרונן המרהיב במופע סיום עוצר נשימה לעיני מאות מתושבי העיר במרכז הבמה בעקבות ההצלחה המתמשכת של בית הספר, הוכרז בסיום המופע על פתיחת שלוחה חדשה בסטודיו בקריית החינוך

עם הפנים קדימה: השבוע התקיים מופע סיום מרהיב של בית הספר 'קדמת הבמה' במרכז הבמה בגני תקווה לעיני מאות מתושבי העיר.

המופע כלל רקדנים מכל שכבות הגיל, החל מגיל שלוש ועד להקות בוגרות של בני 30+. שצפו ביצירות קלאסיות כמו "כרמן", "אגם הברבורים" ו"רומיאו ויוליה", לצד ריקודים מודרניים, מחול ישראלי והיפ הופ עכשווי. כל קבוצה הביאה לבמה את הייחודיות שלה, מדגימה את העושר התרבותי והאמנותי של הקהילה.

בעקבות ההצלחה המתמשכת של בית הספר, הוכרז על פתיחת שלוחה חדשה בסטודיו בקריית החינוך בעיר. במסלול החדש יוכלו ללמוד רקדניות, רקדנים וכלל תושבי העיר במגוון רחב של סגנונות מחול: פיוז'ן, היפ הופ, בלט, מחול יצירתי וקבוצות ייעודיות לנשים בוגרות.

בית הספר 'קדמת הבמה', שנוסד בשנת 2002 על ידי הכוריאוגרף רן הירש, הפך במהלך השנים לאחד מבתי הספר המובילים בארץ בתחום המחול. רן הירש, המנהל האמנותי של 'קדמת הבמה', הוביל צוות מקצועי רחב של כוריאוגרפים, מדריכים ומורים. רבים מהם החלו את דרכם כרקדנים צעירים בלהקות וצמחו להיות מדריכים בחוגים ובלהקות הייצוגיות.

מטרתו של בית הספר היא לעודד, לפתח ולשמר את המחול בישראל, הן את הפולקלור המקומי, והן את הקלאסי והמודרני. עם השנים התפתחו סגנונות ריקוד נוספים בבית הספר. המופע לא רק הציג את הכישרון המקומי, אלא גם הדגיש את החשיבות של חינוך אמנותי בקהילה. המורים של 'קדמת הבמה' זכו לשבחים רבים על עבודתם המסורה והמקצועית מהורי התלמידים ומתושבי העיר.

ראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ'ה סיכמה:

"הערב הזה הוא עדות לכוח של האמנות ככלי לריפוי ואיחוד בתקופה מאתגרת הזו. כל רקדן ורקדנית שעלו על הבמה במופע הסיום, הם ההוכחה לכך שכאשר אנחנו הולכים אחר התשוקה שלנו, אנחנו יכולים להגיע להצלחה לגבהים חדשים. נמשיך לפעול לקידום המחול, התרבות והאומנות למען תושבי העיר."

מנכ"לית מרכז הבמה, מיכל אהרוני:

"אנו גאים בהישגים של צוות קדמת הבמה שהביאו לגיבוש קהילת 450 רקדניות ורקדנים בכל הגילאים בלהקות המחול הייצוגיות ובחדרי הסטודיו במרכז הבמה. לאור בקשות רבות מרקדניות ורקדנים בעיר, אנו שמחים להשיק שלוחה נוספת בקריית החינוך כבר בספטמבר הקרוב, שתאפשר לנו להנגיש לתושבים נוספים את המורים הטובים ביותר קרוב לבית. מזמינה את כולכם להצטרף לקהילת אוהבי המחול הגדולה בעיר."

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אפרת מזור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן