גלגלים לפעוטות וילדים של חברת פלפוט

חברת פלפוט מציגה לקראת חגי תשרי מגוון רחב של אופניים, קורקינטים ועגלות

"אנו שחקן מוביל בכל הקשור לגלגלים לפעוטות ולילדים" אומרת עינת ברוך סמנכ"לית השיווק של חברת פלפוט.

"כחלק מהמעטפת המלאה שאנו כחברה המובילה את שוק הילדים והנוער בישראל מציעים – נשווק בלעדית שני מותגים בינלאומיים מובילים בתחומם – המותג האוסטרי הבינלאומי Scoot& Ride, והמותג הגרמני זוכה הפרסים QPLAY המשווק למעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם."

תלת אופן מתקפל מדגם NOVA Niello 2024 של חברת Qplay – החידוש האחרון מבית המותג! תלת אופן בעיצוב חדשני, קל מאד ומתקפל ללא מאמץ, מוציאים מתא המטען, שתי משיכות קלות והתלת אופן נובה פלוס מוכן לנסיעה. לתלת אופן מושב דו-כיווני כך שניתן להסיע את הפעוט עם הפנים לכיוון ההורה או עם הפנים לכיוון הנסיעה.

מתאים מגיל 10 חודשים ועד 36 חודשים, גגון גדול, בדי מלאנג’ מרהיבים, שלדת אלומיניום חזקה וקלילה, גלגלי גומי רכים (ללא תקרים), תיק אחורי לחפצים, מתקן לכוס ועוד.

דגם נובה פלוס המפואר כולל תומך רגליים ניתק לפעוט ומלווה את הפעוט ב-6 אבני ההתפתחות:

גילאי 10-12 חודשים: מצב דחיפת העגלה ופנים אל פנים (השענות לאחור)

גילאי 12-18 חודשים: מצב דחיפת העגלה ופנים אל פנים (ישיבה)

גילאי 18-24 חודשים: מצב דחיפת העגלה עם כיוון התנועה

גילאי 24-30 חודשים: מצב רכיבה עם גלגלי עזר

גילאי 30-36 חודשים: מצב רכיבה

גילאי 37-72 חודשים: מצב רכיבה עצמאי

קיים בצבעים: חאקי | אפור | ורוד | כחול | שחור | אדום. מוצע במחיר של כ 699 ₪

** כל סוגי תלת האופן של המותג הם משופים ובעלי קיפול סופר קומפקטי

חדש! RITO DELUXE 2024 – תלת אופן חדשני ומשופר מבית המותג Qplay   – תלת אופן 3 ב-1 הקלאסי והאהוב עכשיו בגרסת 2024 הכולל: דגם מפואר ומאובזר, מנגנון קיפול ייחודי הנפתח ללא מאמץ, ידית אחיזה רחבה שמאפשרת להורה היגוי קל ונסיעה חלקה!

תלת אופן המותאם לצרכיו של הילד החל מגיל 10 חודשים עד 72 חודשים (6 שנים). התלת אופן מתקפל לאחסון קל ויש לו מערכת גלגל חופשי קדמי שקל לנווט במצב הורה.כולל ידית מתארכת עבור ההורה, מושב מרופד עם גב גבוה, רתמה 5 נקודות, כיסוי בטיחות ניתן להסרה, מצמד כידון, חופה ניתנת להארכה עם הגנה מקרני UV, סל אחסון אחורי, משענת רגליים מתקפלת ומערכת בלמים כפולה.

שלב ראשון – מגיל 10 חודשים / שנה ועד גיל שנה וחצי – מדרך רגלים להנחת רגלי הפעוט, שליטה מלאה ע"י ההורה
שלב שני – מגיל שנה וחצי עד גיל שנתיים וחצי – ההורים מעבירים את השליטה והכיוון לפעוט, מתפתח שיווי משקל וביטחון עצמי
שלב שלישי – הופך לתלת אופן עצמאי, הפעוט לומד להפעיל את הדוושות, ידית ההורה מתפרקת

ידית הורה טלסקופית מתכווננת חדשה מתאימה גם להורים גבוהים מתקפל – באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן לקפל את תלת האופן ולהכניסו לתא המטען של המכונית.  מעודד את ילדכם לפיתוח השרירים והכישורים לרכיבה על אופניים מגיל צעיר.

קיים בצבעים: אפור | אדום | כחול | סגול | שחור. מתאים מגיל 10-36 חודשים. מוצע במחיר של כ 899 ₪

חדש! FEDURO – אופני איזון 2024 מבית המותג Qplay – שלדת מתכת חזרה וקלה, מושב מרופד ומתכוונן עשוי עור, גלגלי גומי 12 איכותיים, ידיות מצופות גומי נעים לאחיזה, מצויינים להענקת בטחון, שיווי משקל ושליטה לילדים. עיצוב אופנועי מגניב, הגבלת היגוי לבטיחות מוגברת. מתאים לשימוש בין הגילאים 3-6 שנים. קיים בצבעים שחור, ירוק, אדום. מוצעות במחיר של כ 319 ₪.

חברת פלפוט משווקת בלעדית בישראל את מוצרי מותג הגלגלים האוסטרי המוביל Scoot& Ride.

מוצר הדגל של החברה – MY FIRST – בימבת רכיבה לקטנטנים מבית המותג הבינלאומי Scoot& Ride : בימבה בעיצוב חדשני, קלה מאד, עשויה כולה מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, רכה ובטוחה לשימוש לתינוק ולסביבתו. בימבה קלה במיוחד ועם זאת יציבה ונעימה למגע. לבימבה שלושה מצבים  שמלווים את הבייבי שלך ב-3 שלבי ההתפתחות:

מצב 1- הליכון לתינוק: baby walker – מגיל 6 חודשים הבייביז יכולים להתחיל להשתמש ב-My First ללא גלגלים. הם יכולים לטפס עליהם, לקום ולהסתובב. הודות לרפידות המשולבות נגד החלקה, My First מבטיחה יציבות במהלך השימוש. הבייבי ווקר אף תומך בניסיונות ראשונים בעמידה, טיפוס והליכה.

מצב 2- רכיבה: Ride-on – כשהתינוק מתחיל ללכת, My First מראה את אופיו החדשני והרב תפקודי. כל שעלינו לעשות הוא לסובב את הצלחת התחתונה ויש לנו את צעצוע הרכיבה הראשון של התינוק, שנוצר תוך שניות ללא כלים. זוהי "בימבת רכיבה " שמסתגלת היטב לתנועתיות של התינוק ומפתחת שיווי משקל, מיומנויות מוטוריות תוך כדי משחק. השימוש בחומרים חזקים וקלים הופכים את המוצר לאהוב במיוחד על ידי ההורים.  ויש גם תא בו הפעוט יכול לשים דברים בדיוק כמו שפעוטות אוהבים.

מצב 3- גלישה: board on wheels – הצלחת התחתונה עצמה יכולה לשמש כלוח על גלגלים ומציעה משחק משותף עם הילד על ידי משיכה, דחיפה או דשדוש! ניתן לגלוש על הבימבה ברחבי הבית ללא חשש מפגיעה ברהיטים , הלוח גלישה קל במיוחד ועשוי כולו מחומר ממוחזר בולם זעזועים ובכך מגן על התינוק.

הבימבות החדשות יוצעו במחיר של כ-369  ₪

מוצרי חברת Scoot& Ride הם על זמניים, מרחיבה ברוך "כל מוצרי החברה פותחו בחשיבה שיעמדו במבחן הזמן, וכך יוכלו לעבור מילד לילד במשפחה. חלקם אף מתוכננים מראש להתקדמות בגיל באותו המוצר, כך שההורים אף חוסכים כסף בהמשך הדרך, והמוצר נשאר במשפחה". אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא קורקינט Highwaykick 1 "קורקינט רב-שלבי העובר ברגע מישיבה לעמידה" מסבירה ברוך "מושלם לשימוש מגיל שנה ועד גיל חמש, וקל משקל מה שמאוד מקל על שימוש הילדים וההורים".

בנוסף תציע החברה מגוון של קורקינטים –לדוגמא:

קורקינט MIKA  של המותג Qplay   – משולב עם תאורת לד צבעונית, מתאים לגילאים 2-5 שנים, מוצע ב 4 צבעים שונים – במחיר של כ 289 ₪

קורקינט HONEYCOMB קורקינט מתקפל מבית המותג Qplay   – קל לקיפול לנשיאה ולאחסון, משולב עם תאורת לד צבעונית, מתאים לגילאים 3-8 שנים, מוצע במחיר של כ 289 ₪

קורקינט FUTURE   קורקינט מתקפל מבית המותג Qplay   – קל לקיפול לנשיאה ולאחסון, משולב עם תאורת לד צבעונית עם שלוש מצבי תאורה שונים, מתאים לגילאים 3-8 שנים, מוצע במחיר של כ 319 ₪

את כל מוצרי הגלגלים, בשיווק חברת פלפוט, ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובילות ברחבי הארץ ובאונליין.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ חברת פלפוט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן