גימלאי וגמלאיות קריית אונו ביום שכולו “וייב” ספורטיבי

ראש העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין: “נמשיך להשקיע בתחום הספורט בכלל ובבני ובנות הגיל השלישי בפרט”

במסגרת שבוע הספורט בקריית אונו, התקיים באולם עלומים יום ספורט לגמלאים וגמלאיות העיר, אליו הגיעו מאות ספורטאים וספורטאיות שנהנו מסדנאות, חוגים פתוחים הרצאות ועוד.

ראש העיר מיכל רוזנשיין, סגנה ומחזיק תיק הספורט רון מלכה, המשנה לראש העיר מחזיק תיק הרווחה משה דאלי ומנכ”ל חברת מי אונו שנתנה חסותה לאירוע דוד עוזר, הגיעו וברכו את הנוכחים.

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו:

“תודה לכל המשתתפים והמשתתפות באירוע הנפלא. מחמם את הלב לראות כל כך הרבה פרצופים מחייכים, ביחוד בתקופה הזו. תודה לאגף הספורט על הפעילות הספורטיבית הנפלאה לגמלאים ולגמלאיות לאורך כל השנה. נמשיך להשקיע בתחום הספורט בכלל ובבני ובנות הגיל השלישי בפרט”

רון מלכה, סגן ראש העיר:

“פרוייקט ספורטאי הזהב הוא מודל לחיקוי לכל הרשויות בישראל ועל כך גאוותנו. אני מודה לאורית שירן פז על היוזמה והתשוקה להביא לתושבי ותושבות העיר קריית אונו, בני ובנות הגיל השלישי, אורח חיים ספורטיבי של איכות חיים ובריאות.”

משה דאלי, המשנה לראש העיר:

“קריית אונו נתברכה בציבור גדול של גימלאים וגמלאיות, רבים מהם גם מתנדבים בתחומים רבים בעיר. אני מברך על העשייה בתחום הספורט למענם. זו הדרך שלנו לומר תודה ולהוקיר אותם.”

להצלחת היום תרם שיתוף הפעולה בין אגף הספורט, האגף לשירותים חברתיים, עמותת על”ה, חברת מי אונו ומשרד התרבות והספורט שנתנו את חסותם לאירוע.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן