גבעת שמואל מקבלת פני עולים חדשים

העירייה ערכה טקס קבלת פנים ל-30 משפחות מצרפת שעלו לישראל ובחרו להקים את ביתן בגבעת שמואל ראש העיר יוסי ברודני: “הבחירה לקבוע את ביתם כאן בגבעת שמואל היא גאווה גדולה עבורנו, ואנו נרגשים לקבל אותם למשפחה חמה ותומכת שמייחדת את העיר שלנו”.

מאז ה-7 באוקטובר, גלי האנטישמיות וגילויי השנאה כלפי יהודי העולם מביאים לארץ עולים רבים, שמגשימים את החזון הציוני ובוחרים לבנות את ביתם בישראל. כ-30 משפחות של עולים חדשים מצרפת הגיעו בחודשיים האחרונים לגבעת שמואל, ואמש ערכה לכבודם העירייה אירוע קבלת פנים מיוחד במעמד סגן ראש העיר יעקב ויליאן וחברי המועצה דוד חזות, יו”ר ועדת הקליטה העירונית ושמוליק מאירוביץ.

האירוע, שאורגן על ידי מחלקת הקליטה באגף לשירותים חברתיים של עיריית גבעת שמואל, כלל פעילות מתנפחים לילדים, כיבוד וברכות חמות ומרגשות לתושבים החדשים, שהתקבלו בזרועות פתוחות.

ראש העיר יוסי ברודני נפגש קודם לכן עם חלק מהמשפחות החדשות ואמר: “ישראל היא ביתו של העם היהודי, ואנו שמחים לראות את יהודי התפוצות עולים לארץ ישראל כדי לקבוע את עתידן ולגדל כאן את ילדיהם. הבחירה לקבוע את ביתם כאן בגבעת שמואל היא גאווה גדולה עבורנו, ואנו נרגשים לקבל אותם למשפחה חמה ותומכת שמייחדת את העיר שלנו. בסופו של דבר, כשאנשים חושבים על מקום מגורים ועל איכות חיים, הם בודקים את מערכת החינוך העירונית, את תנועות הנוער, את פעילות התרבות והפנאי, את החוגים והצהרונים במתנ”ס העירוני ובכל אלה, רושמת העיר גבעת שמואל הצלחות והישגים רבים ועל כך גאוותנו. נמשיך ללוות את המשפחות בצעדיהם הראשונים בישראל עם אולפן לימוד עברית, ליווי של עובדת עירונית ופעילויות חברתיות נוספות, שיסייעו להם בקליטתם ובהשתלבותם המהירה והקלה”.

המחלקה לקליטת עלייה בעיריית גבעת שמואל פועלת לשילובם המהיר של העולים בקהילה. ילדי העולים כבר מצאו את מקומם במערכת החינוך המקומית, ונציגת עירייה ייעודית מספקת סיוע פרטני למשפחות בתחומים שונים, כגון רישום לחוגים, חוזי שכירות ותיאום עם גורמי העירייה השונים, לרבות תחומי החינוך והרווחה. בקרוב ייפתח בעיר אולפן ללימודי עברית עבור מבוגרים, ובמקביל יפעלו תוכניות ייעודיות לילדים ולנוער לשיפור השפה העברית, יחד עם פעילויות חברתיות מגוונות. עוד מעמידה מחלקת הקליטה לטובת העולים החדשים, מגוון פעילויות ויוזמות, כמו טיולים, הרצאות, ופעילויות חברתיות נוספות, שיעזרו להם להשתלב באופן חלק בקהילת גבעת שמואל.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן