גאווה עירונית: תיכון למדעים לוד בין עשרת התיכונים בישראל המובילים בזכאות לתעודת בגרות מצטיינת

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו שיבח את ההנהלה של בית הספר והתלמידים, "מאחל להם המשך שגשוג והבאת גאווה חינוכית ללוד"

ההצלחה של תיכון למנהיגות מדעית קהילתית בלוד בניהולה של גאולה סתי נחשפה שוב כאשר משרד החינוך פרסם את "התמונה החינוכית", הכוללת בין היתר את נתוני הזכאות לתעודת בגרות מצטיינת בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ"ג (2023).

על-פי הנתונים, התיכון נכנס לרשימת עשרת התיכונים המובילים בישראל בזכאות לתעודת בגרות מצטיינת. הצלחה זו מגיעה למרות שמדובר במחזור תלמידים שחווה את משבר הקורונה, שהביא עמו שיבושים בלמידה הסדירה, למידה בזום, סגרים, הידבקויות ופערים לימודיים רגשיים וחברתיים.

הדירוג ברשימת בתי הספר המובילים בישראל הינו על השיעור הגבוה מתלמידיהם שהיו זכאים ל"תעודת בגרות מצטיינת". לפי משרד החינוך, מדובר בתעודה שבה נבחנו בחמש יחידות אנגלית וחמש יחידות מתמטיקה.

סגן ראש העיר והממונה על החינוך – בני סיתאלכיל: "דרך ארוכה של לימוד והשקעה משיגים תוצאות ברוכות שמביאות עמם גאווה לחינוך של העיר לוד. עלו והצליחו".

ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו שיבח את ההנהלה של בית הספר והתלמידים. "ברכות למנהלת היקרה גאולה סתי ולכל הצוות החינוכי. מיקומו של ביה"ס מדי שנה בצמרת התיכונים המובילים בישראל עם זכאות גבוהה לתעודת בגרות מצטיינת, הינו פרי עמלם של כל איש צוות והוראה וכל תלמידה ותלמיד, שהשקיעו, למדו ועברו את המבחנים בהצלחה. מאחל להם המשך שגשוג והבאת גאווה חינוכית ללוד".

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: ארכיון עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן