גאווה: ארבעה בתי ספר מרמלה ברשימת מצטייני משרד החינוך

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשפ”ג. ברשימה המצומצמת שפורסמה, עלו ארבעה בתי ספר מרמלה אשר זכו בפרס ההצטיינות של משרד החינוך

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשפ”ג. ברשימה המצומצמת שפורסמה, עלו ארבעה בתי ספר מרמלה אשר זכו בפרס ההצטיינות של משרד החינוך: תיכון אלהודא, שש שנתי עתיד אית”ן, ישיבה תיכונית “זיו אור” ושש-שנתי אורט האומנים ע”ש “יוסי בנאי”.

בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 852 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

לכל אחת ואחד מעובדי ההוראה בבתי הספר הזוכים יינתן גמול כספי חד פעמי, בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”. המענק הכספי למורים בבתי הספר הזוכים הוא בגובה של החל מ-3,448.98 ₪ ועד ל-9,197.31 ₪, בהתאם לדירוג שקבע משרד החינוך.

ראש העיר מיכאל וידל: “אני מברך וגאה בעבודה החינוכית הנעשית בבתי הספר בעיר.   הערכים שהצוותים החינוכיים מטמיעים בתלמידים והכלים המשמעותיים שהם מקנים להם, מלווים אותם בהמשך דרכם, ומעצבים את מסלול חייהם. אנחנו פותחים את שנת הלימודים הקרובה בידיעה שהאנשים האיכותיים ביותר מטפלים בדבר היקר לנו מכל”.

שר החינוך, יואב קיש: “מערכת החינוך הישראלית התברכה באנשי חינוך נפלאים, מסורים ומחויבים, שמובילים את התלמידים במעלה הדרך לפסגה, ומצעידים אותם להישגים משמעותיים בכל תחומי החיים. לעשייתם החינוכית יש השפעה עצומה לא רק על התלמידים שלהם, אלא על כלל החברה הישראלית”

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן