בשנה האזרחית החדשה: אכיפה מוגברת של כוחות המשטרה

הנחיות לציבור בנושא תקנות הקורונה ופעילות משטרת ישראל באירועי תחילת השנה האזרחית החדשה

משטרת ישראל החלה אמש בפעילות מוגברת ברחבי הארץ לקראת אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה. לצד פעילות ביטחון שוטף, תתבצע פעילות גלויה וסמויה, בדגש על אכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים ורישוי עסקים.

בתוך כך, תתבצע אכיפה מוגברת של תקנות הקורונה. ציבור בעלי העסקים והמבלים נדרשים לעמוד בכלל ההנחיות והתקנות, למען שמירה על בריאות הציבור. דגש מיוחד ניתן בנושא אכיפת התקנות של התו הירוק בבתי עסק, חובת הבידוד וחובת עטיית מסכה כחוק.

בהתאם להנחיות המעודכנות של הדרג המדיני ועל רקע העלייה בתחלואה בישראל, עטיית מסכה נדרשת בכל מקום סגור שאיננו מקום המגורים או בהתקהלות של מעל 50 אנשים בשטח פתוח. בתי עסק נדרשים לפעול על פי כללי התו הירוק. במקום שאינו פועל לפי תו ירוק במבנה סגור, חלה הגבלת התקהלות של עד 50 אנשים.

הפרת חובת הבידוד עלולה לגרור קנס כספי ולעיתים אף פתיחה בחקירה פלילית. אנו קוראים לציבור כולו, בדגש על המבלים ובעלי העסקים, להישמע להנחיות במטרה לבלום את התפשטות הנגיף בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן