בשורה למבוטחי כללית בקרית גת

רפואת העתיד כבר כאן ומהיום מכשיר ה – TYTO זמין לרכישה בבתי המרקחת של כללית ברחבי הארץ. מעתה כל מטופל המגיע לביקור במרפאה או זקוק למכשיר באופן מידי יוכל לרכוש ולקבל אותו באותו הרגע במקום.

מכשיר TYTO מאפשר אבחון רפואי לכל בני המשפחה בלי לצאת מהבית. מדובר על מכשיר מהפכני, קומפקטי ופשוט לשימוש שבאמצעותו ניתן לבדוק מרחוק: חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידאו. השירות זמין למבוטחי כללית גם כשהמרפאות סגורות וכל המידע מתועד על ידי הרופא הבודק בתיק האישי של המטופל. כללית, ארגון מוביל ומקדם חדשנות וטכנולוגיות רפואיות, השיק לראשונה את השירות לפני 4 שנים. מאז מאות אלפי משתמשים נהנים משירות זה 24/7 והמטופלים אשר משתמשים במכשיר מדווחים כי ההפעלה פשוטה וידידותית. האפשרות לקבל שירות רפואי מבלי להגיע למרפאה לעיתים תכופות ולהיחשף לתחלואה נוספת מעלה את חשיבות השירות במיוחד בתקופת מגפת הקורונה. “כללית מעניקה מגוון רחב של שירותי רפואה חדשניים, שירותים מאפשרים לנו דרכי התקשורת ישירים, זמינים ומותאמים לכל מטופל ובאמצעים הנוחים לו.  מאז הושק הTYTO , נרכשו מאות אלפי מכשירים, בשנתיים האחרונות נרשמה עליה חדה ברכישתם ובעקבותיה הוחלט לאפשר את רכישת המכשיר גם בבתי המרקחת במרפאות. אנו גאים בפריסה רחבה של שירותי רפואה הרבה מעבר לשעות הפעילות של המרפאות ובידי מיטב הרופאים, אנחנו כאן עבורכם” ציינה הגב’ חדווה אמונה מנהלת כללית במחוז דרום.

“כללית נמצאת בעיצומה של מהפכה דיגיטלית, החל משירותי רופא און ליין 24/7, הזמנת תרופות עד הבית, ייעוץ רוקחי מרחוק ועוד, שירותים החוסכים את היציאה מן הבית בתקופות בהן רכישת מכשיר ה- TYTO ישירות מבתי המרקחת של כללית במחוז, הם שיפור נוסף בשירות וכעת, רכישת מכשיר מאפשר התקשרות זמינה עם רופא מכל מקום ובכל זמן” סיכמה הגב’ עירית צדוק, הרוקחת המחוזית של כללית בדרום. במחוז דרום של כללית ניתן לרכוש את מכשיר ה – TYTO בבתי המרקחת הבאים: באר שבע – מרפאת נווה זאב, מיתר – מרפאת כללית, דימונה – מרפאת כללית ד’, אשקלון – המרכז לבריאות הילד, קריית גת – המרכז לרפואה יועצת. עלות המכשיר: 179 ₪ עבור מבוטחי כללית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן