בשורה למאזיני רדיו קול הים האדום באילת

רוני אלגרנטי, מבעלי רדיו קול הים האדום לשעבר: “הייתה לנו הזכות להיות ממייסדי ענף הרדיו האזורי בישראל ולהקים תחנה מואזנת ואיכותית. אני לא יכול לחשוב על רוכש טוב יותר לתחנה ולעתידה”

חתיכת בשורה לדרומים: רדיו חיפה מתרחב, רוכש את רדיו קול הים האדום וממתג אותו מחדש תחת השם אילת 102FM.

רדיו קול הים האדום ידועה כתחנת רדיו איזורית שהוקמה בשנת 1995 והחלה את שידוריה בספטמבר 1995. התחנה הקרויה על שמו של ים סוף [שמו השני הים האדום] מרבה לעסוק בעניינים מקומיים הקשורים בקהילה לצד מבזקי חדשות מסביב לשעון מהארץ.

במסגרת המהלך שנרקם על ידי דן ארנון ודולב נישליס, תחנת הרדיו האילתית תצטרף לקבוצת רדיו חיפה, הכוללת את רדיו חיפה 107.5, רדיו 99.5 חם אש ורדיו תל אביב 102FM.

הבשורה הנוספת היא: אורית שירן ביטון תתמנה למנכ”לית התחנה החדשה, לאחר ששימשה כמנהלת המכירות של התחנה במשך 15 שנים!! בהחלט ראויה!

לוח השידורים החדש של אילת 102FM כולל שמות ותיקים וחדשים: דניאל ציוני וקרין קבסה בבוקר, גל רבינו עם תוכנית חדשה ב-12:00 בצהריים, דידי הררי בצהריים ו”מגהמיקס”. בנוסף, התחנה הצטרפה לתחנות המשדרות את חדשות “ישראל היום” בכל שעה עגולה. באופן אישי מעדיפים את הרצועה הקבועה של אודי שכטר…

מרדיו חיפה נמסר:

“שמחים על האפשרות לצרף תחנה נוספת לקבוצת התחנות שלנו. ישנן לא מעט נקודות משותפות בין העשייה היומיומית שלנו לזו של הרדיו באילת. אנו משוכנעים שמאזינינו באילת ייהנו מרדיו מקומי, מקצועי ואיכותי, ובקצב המתאים ביותר לעיר האהובה”.

רוני אלגרנטי, מבעלי רדיו קול הים האדום לשעבר, אמר:

“קול הים האדום הוקמה כבר בשנת 1995, והיא אחת מחמש התחנות שזכו במכרזי הגל הראשון שהוציאה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. הייתה לנו הזכות להיות ממייסדי ענף הרדיו האזורי בישראל ולהקים תחנה מואזנת ואיכותית. אני לא יכול לחשוב על רוכש טוב יותר לתחנה ולעתידה. אני משוכנע שדני ארנון ודולב נישליס ביחד עם אורית ועובדי התחנה, יובילו את התחנה במקצועיות רבה, ואני מאחל להם הצלחה רבה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ | פייסבוק 102FM

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן