בצל המלחמה: תערוכה מרגשת על העיר גני תקווה נערכה בגרמניה

מעניקים רוח גבית בצל מלחמת ‘חרבות ברזל’: העיר ברגיש גלדבאך ערכה השבוע תערוכה שהציגה ההתפתחות המואצת של העיר התאומה שלה גני תקווה והיא הציגה את התמיכה הבלתי מסויגת שלה בעיר ובישראל בזמן המלחמה

בעיצומם של זמנים מאתגרים, נחשפה תערוכה מיוחדת בברגיש גלדבאך שבגרמניה, המוקדשת לעיר גני תקווה. התערוכה, המציגה את ההתפתחות המרשימה של העיר הישראלית, שציינה בשנה שעברה 70 להיווסדה והפכה באופן רשמי לעיר, ממחישה את כוחה התמיכה הבלתי מתפשרת של העיר הגרמנית בגני תקווה ובישראל.

השותפות בין גני תקווה לברגיש גלדבאך נמשכת כבר 12 שנים, ומבוססת על שיתוף פעולה פורה, שכולל שבע משלחות שנשלחו בין הערים במהלך השנים. שיתוף הפעולה התבטא באירועים משותפים רבים אשר חיזקו את הקשרים האישיים והעירוניים. בעיר הגרמנית קיימת גם כיכר בשם “גני תקווה”.

התערוכה בברגיש גלדבאך נועדה להציג את החיוניות והצמיחה המהירה של גני תקווה, אשר הוכרזה כעיר במאי 2023. באמצעות התערוכה, העיר הגרמנית חוגגת את השותפות עם גני תקווה ומדגישה את החשיבות של הידידות הבינלאומית במציאות מורכבת.

הידידות בין הערים איננה רק סמל לשיתוף פעולה עירוני, אלא גם ביטוי עמוק לאחווה בין עמים. בתחילת המלחמה העיר הגרמנית עמדה לצד ישראל והאזרחים שנפגעו מאירועי הטרור של חמאס בשבת השחורה. הם תלו את דגל ישראל על גבי בניין העירייה ההיסטורי בכיכר קונרד-אדנוואר וראש העיר פרנק שטיין, פנה לממשלת גרמניה במטרה להעניק סיוע הומניטרי ותמיכה מלאה בישראל.

במהלך התקופה האחרונה, ברגיש גלדבאך לא רק ששמרה על קשרים חמים עם גני תקווה, אלא גם תרמה באופן משמעותי למען העיר הישראלית. העיר הגרמנית העבירה תרומות ל-‘בית הירוק’ – מרכז טיפולי ומשפחתי המספק סיוע למשפחות המתמודדות עם אתגרי בריאות הנפש. תמיכה זו מדגימה את המחויבות האמיתית של ברגיש גלדבאך לעזור, לא רק ברמה הסמלית אלא גם בצורה מוחשית וחשובה.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה: “דווקא ברגעים אלו, נמדדת חברות אמיתית ואנו מודים ומברכים על השותפות האמיצה שלנו עם העיר ברגיש גדלבאך. אני מודה להם על קיום התערוכה ועל הפעילות למענינו התמיכה הבלתי פוסקת שלהם מהווה עוגן חשוב עבורינו. אני מקווה שבתום המלחמה נחדש את המשלחות בין הערים וניפש פנים מול פנים.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן