בעיריית אילת מעלים את גובה הקנס בגין אי איסוף צואת כלבים

מועצת העיר אילת אישרה פה אחד את העלאת גובה הקנס בגין אי איסוף צואת כלבים, מדרגה ב' לדרגה א'. עם אישור התיקון בצו עבירות הקנס על ידי ועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת, יעלה גובה הקנס מ 475 ₪ היום ל – 730 ₪. השלב הבא יהיה הקמת מאגר מידע גנטי לכלבים, שיאפשר לקנוס את בעלי הכלב באמצעות דגימת צואה בשטח.

עיריית אילת ממשיכה להגביר את האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים באמצעות מבצעים יזומים של יחידות האכיפה בעירייה, קמפיין הסברה בפארקים ובגינות הציבוריות, התקנת למעלה מ – 200 מתקני שקיות לאיסוף הגללים בפארקים, מבצעי ניקיון ועוד.

לצד אלה אוכף גם אגף השירות הווטרינרי בעירייה שוטטות כלבים. במקרים של כלב משוטט עוקב הפקח אחר הכלב עד לדלת ביתו ורושם קנס לבעלים. במקרה שהכלב בעל שבב, סורק הפקח את השבב ודו"ח נשלח לבעלי או מחזיקי הכלב. גם צוות המשל"ט העירוני המשמש מוקד צופה למערך המצלמות העירוני, הונחה להגביר ערנות באזורים בהם מותקנות מצלמות בדגש על הפארקים והגנים הציבוריים תוך הכוונת הצוותים בשטח ברגע שנצפה כלב משוטט. 

בשבוע שעבר (ד' 9.10) הובא לאישור המועצה, בהתאם להנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי, הוספת נושא לתיקון בצו עבירות הקנס, לפיו תשונה כאמור דרגת הקנס מדרגה ב' לדרגה א' לגבי סעיף 3 (ו) לחוק עזר לאילת (החזקת בעלי חיים) התשס"ז – 2007 הקובע: "עשה בעל חיים את צרכיו בתחום מקום כאמור בסעיף קטן (ה), חייב המחזיק לאסוף את הגללים מיד". חברי המועצה אישרו את התיקון כאמור פה אחד. 

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן