בן גביר בבאר שבע: “עשינו מהפכת ביטחון בעיר”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ערך סיור עבודה מקצועי בבאר שבע: “עשינו מהפכת ביטחון בעיר. 12 כיתות כוננות שנפתחו השנה הכוללים 131 מתנדבים, הענקת סמכויות למאבטחים שנתתי ולמעלה מ-500 שוטרים חדשים שהתגייסו למחוז הדרומי בתקופתי כשר מהווים מכפלת כוח אדירה לעיר”

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ערך (ד’) ביקור וסיור עבודה מקצועי יחד עם צוות המשרד לביטחון לאומי וצמרת מחוז דרום במשטרת ישראל בעיר באר שבע. במהלך הסיור נפגש השר בן גביר עם ראש העיר רוביק דנילוביץ’ ונציג עוצמה יהודית במועצת העיר גדי מזוז. בסיור השתתפו מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן וקציני משטרה נוספים יחד דנו בנושאי הביטחון של העיר.

במהלך הסיור, השר בירך על אלפי תושבי העיר באר שבע שהוציאו רשיונות לנשק בשנה האחרונה בעקבות הרפורמה בנשק אותה הוא מוביל, ועל מאות השוטרים ומתנדבי כיתות הכוננות החדשים שהתגייסו בשנה האחרונה לשורות המשטרה ויהוו מכפלת כוח אדירה.

תחילה הגיע השר לתחנת כב”ה באר שבע. שם נפגש עם מפקדי ולוחמי התחנה, ערך סיור בחדרי התחנה והבטיח לבדוק על תקציב נוסף לשיפוץ התחנה, לאחר מכן ערך השר שיח עם לוחמי האש והמתנדבים שם שמע על הבעיות אותם צריך לשפר ולייעל, במהלך השיח בישר השר על 2 רכבי כיבוי חדשים שיוענקו לתחנה ויהוו כוח הצלה נוסף לבאר שבע.

לאחר מכן נפגש השר במטה מחוז דרום של משטרת ישראל עם הממ”ז ניצב אמיר כהן ועם קציני ושוטרי המחוז, שם קיבל סקירה מקיפה על הביטחון בעיר. השר שמח לראות את נתוני הגיוס המדהימים למחוז דרום ועל ירידה דרסטית באחוזי הפשיעה ועבירות רכוש בזמן כהונתו כשר לביטחון לאומי ובירך את השוטרים והקצינים על המאמץ הכביר אותו הם משקיעים להגברת הביטחון.

* 506 שוטרים חדשים התגייסו בשנתיים האחרונות למחוז הדרומי ובינואר הקרוב יגיעו ל100% איוש!

* 700 עבירות של פגיעה ברכוש פחות בשנה האחרונה מקודמתה

* 131 מתנדבים התגייסו ל-12 כיתות כוננות חדשות שנפתחו בשנה האחרונה בעיר באר שבע בלבד

* 330% בעלייה במעצרי שב”חים ועלייה של 176% בהגשת כתבי האישום נגדם

* אלפי תושבי באר שבע הוציאו בשנה האחרונה רשיונות לנשק אישי במסגרת הרפורמה בנשק

בסיום הביקור נפגש השר לביטחון לאומי עם ראש העיר רוביק דנילוביץ, ועם נציג עוצמה יהודית במועצה גדי מזוז, ראש העיר שיבח את השר ואת הממ”ז על שיתוף פעולה נהדר עם גורמי המשטרה והאכיפה. השר וראש העיר הבטיחו להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא ולקדם שורה של נושאים ביטחוניים חשובים למען העיר באר שבע. בין הנושאים שעלו במהלך הישיבה לחיזוק וייעול – רכישת נשקים ארוכים לפקחי העירייה. קידום החלטת ממשלה להפוך את העיר באר שבע לעיר כרך. השמת דגש יותר בנושא הפרוטקשן על ידי אכיפה ושימוש בחוק הפרוטקשן שנחקק על ידי סיעת עוצמה יהודית.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: “זה לא סוד שהעיר באר שבע קרובה לליבי מאוד, אם לא הייתי גר בחברון זו העיר שהייתי בוחר לגור בה. שמחתי לראות ולשמוע על הנתונים המדהימים בגיוס ובביטחון. יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות, אמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם ראש העיר רוביק דנילוביץ שעושה עבודה נהדרת בעיר, ועם הממ”ז היקר, גיבור ישראל ניצב אמיר כהן שפועל לילות כימים למען ביטחונם של תושבי הדרום. אמשיך להגיע לעתים תכופות לבאר שבע ולנגב, לקדם ולפעול למענם בכל הכלים העומדים לרשותי”.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: “להיות שוטר היום במדינת ישראל זאת גאווה גדולה, אני מודה לך אדוני השר על הביקור הנוסף במחוז הדרום וגם על שלושה דברים חשובים שאתה מוביל – כיתות הכוננות שמהוות כוח משמעותי במחוז, הגיבוי והעשייה למען תנאי ושכר השוטרים. שוטרי תחנת באר שבע המרחב והמחוז הכפילו את הסיכוי של העבריין להיתפס, בזכותכם להיות תושב של העיר באר שבע זה להיות תושב שאיכות החיים שלו הרבה יותר גבוהה מבעבר. הנתונים מצביעים על כ-40% ירידה בפשיעה, יש כאן תחנה מצויינת ושוטרים מעולים בהובלתו של מפקד התחנה נצ״מ שלומי דראי ועם הרוח והגיבוי של מרחב הנגב בראשותו של תנ״צ אפי שימן גם ההישגים מצויינים. יש עוד אתגרים רבים לפתחינו ואנחנו עושים הרבה מאוד עבודה בכדי לעמוד בכולם״

רוביק דנילוביץ׳, ראש העיר באר שבע: ״לצד ההתקדמות בתחומים מסויימים, העלנו בפני השר את הצורך הדחוף להפיכתה של העיר באר שבע למרחב משטרתי, להוספת תקנים ותחנות משטרה שיהיו בפריסה התואמת את המציאות החדשה. אין ספק שהסיירת העירונית שהוקמה על ידנו מביאה עימה ערך מוסף ומסייעת לכוחות הבטחון השונים. השר הבין זאת ויחד עם גורמי המקצוע העניקו להם סמכויות נוספות כפי שראוי. אתגרים בטחוניים נוספים עומדים בפנינו, ומולם נצטרך להתמודד יחד עם מדינת ישראל.״

נציג עוצמה יהודית במועצת העיר באר שבע גדי מזוז: “ביקור חשוב של השר בעיר באר שבע, עיר מטרופולין שמתמודדת עם אתגרים רבים. השר עושה הכל למען בטחון העיר ורואים זאת כבר בשטח, השר הקשיב ושמע למצוקות של העיר, פתח את ליבו והבטיח שיעמול למען העיר
בנקודות והבקשות המיוחדות שעלו במהלך הסיור. היה שיח פורה, מכבד ומועיל. בערב יצאנו ללשכת המסחר והשר נתן דגש על חוק הפורטקשין והקמת יחידה מיוחדת שתטפל בזה. מאחל לשר להמשיך לתרום ולפעול למען ביטחון העיר באר שבע”

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לע"מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן