בן 12 שרכב על קורקינט נפצע קשה בירושלים

לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה – הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה

משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה ברחוב ירמיהו בירושלים במהלכה נפגע צעיר כבן 12 מרכב חולף.

כתוצאה מהתאונה, נפגע הצעיר באורח קשה (עפ”י גורמי רפואה) ופונה להמשך טיפול רפואי. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות התאונה.

יוסף חיים גבאי ומאיר שור חובשי איחוד הצלה:

לדברי עוברי אורח מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וילד שרכב על קורקינט חשמלי. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה – הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה”.

לפי מד”א: בשעה 19:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים, על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפגע מרכב ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שערי צדק, נער כבן 12 במצב קשה, עם חבלת ראש.

פראמדיקים של מד”א ישראל נוימן ומשה בניטה סיפרו:

“רוכב הקורקינט שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו. עוברי אורח במקום סיפרו שבמהלך רכיבה הוא נפגע מרכב חולף. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן