במעמד מרגש באור יהודה: חולקה תעודת הבגרות להוריו של סמ"ר עמית פרידמן ז"ל

עמית שנפל ברצועת עזה לפני חודש לא הספיק לקבל את תעודת הבגרות יחד עם חבריו לתיכון יובלים ד"ר נתי ברק הציג את חדר ההנצחה שהוקם בתיכון, ואמר להוריו: "אולי היה לך 80 בהיסטוריה ו-90 באנגלית, אבל ברעות, בחברות, במנהיגות ואיכפתיות היה לך 100. לא נקודה אחת פחות"

האירוע השנתי לחלוקת תעודות הבגרות לתלמידי תיכון יובלים שהתקיים במוצ"ש האחרון היה שונה השנה ומרגש מאוד: מדי שנה נפגשים בוגרי התיכון כדי לקבל מהצוותים החינוכיים בבית הספר את תעודת הבגרות באירוע שמפגיש אותם האחד עם השני כשנתיים לאחר סיום הלימודים. אלא שהשנה הוא התקיים במעמד משפחתו של סמ"ר עמית פרידמן ז"ל, שלפני חודש בדיוק נפל ברצועת עזה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".

פרידמן היה אמור להתייצב לצד חבריו ולקבל את תעודת הבגרות עליו עמל קשות. במקומו היו אלה הוריו, אסף וליאת, שקיבלו את התעודה ממנהל התיכון, ד"ר נתי ברק, שמלווה יחד עם הצוותים החינוכיים את המשפחה מאז נפילתו של עמית. במסגרת האירוע, הוצג בפני משפחת פרידמן חדר ההנצחה המיוחד שהוקם לזכרו של עמית ובו תמונות מתקופתו בתיכון ובשירות הצבאי.

באירוע, שהתקיים בספריה של תיכון יובלים, הוצג ההישג הענק של התיכון שהגיע לשיא כל הזמנים באחוזי הזכאות לבגרות – 99.6 אחוז שמהווה מקום ראשון באיזור בקעת אונו. התלמידים המצטיינים קיבלו את תעודות ההצטיינות מראש העיר, ליאת שוחט, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, ומנהל הקריה השש שנתית, ד"ר נתי ברק.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה במעמד: "זה אמור היה להיות ערב חגיגי כי מה שהשכבה שלכם עשתה, אף אחד קודם לא עשה, אבל החוסר הכל כך משמעותי של עמית בערב הזה מורגש על ידי כולם. זה תפס את כולנו בהלם. שנה שלמה הרגשנו שעל אור יהודה היה מלאך ששמר עד שזה קרה, וכשזה הגיע – זה הגיע בצורה הכואבת ביותר ואין נחמה לזה. כמו שעטפנו את המשפחה, אנחנו נמשיך ונעטוף. ננציח את עמית כמו שהמשפחה תרצה. עמית רתם את החברים והיה מלך החבורה. יש לכולנו שבר עמוק, אבל תחשבו מה עמית היה רוצה שתעשו ברגע הזה – שתלכו לאורו ולזכרו."

מנהל הקריה השש שנתית, ד"ר נתי ברק, הקריא להורים קטע שכתב על עמית: "רציתי לספר לך עמית היקר שעמית הקטן הוא כבר לא כזה קטן ומוכר בכל מקום. לא חשוב לאן אני מסובב את הראש, אני פוגש את הסטיקר שלך עם החיוך המהמם על כל רכב, על כל כיתה ובכל צמיד. החברים שלך דואגים לזה. לפני שבועיים התקשרתי להורים שלך, האנשים האצילים שבצילם צמחת. אמרתי להם שאני מזמין אותם לקבל את תעודת הבגרות שלך. אמא שלך ליאת שאלה אם אתה עדיין יכול לשפר ציונים קצת. אז האמת היא שלא. אבל את הציונים החשובים בחיים עמית לא היה צריך לשפר אף פעם. אולי היה לו 80 בהיסטוריה ו-90 באנגלית, אבל ברעות ובחברות היה לו 100 תמיד, במנהיגות ואיכפתיות היה לו 100, להיות בן אדם 100 ובכל מה שהיה חשוב בחיים. לא נקודה אחת פחות."

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן