בלוד מוקירים את נשות ואנשי הלוחמים עם נדב אבקסיס

ראש העיר חתם את הערב באיחולי החלמה שלימה לפצועים ותפילה כי השבויים, הנעדרים וכל כוחותינו ישובו לביתם לשלום בריאים בגוף ונפש

עיריית לוד בערב הוקרה לאנשי ונשות הלוחמים עם מופע וסטנדאפ של נדב אבקסיס

שעתיים של הפוגה וקורטוב של חיוך: היכל התרבות בלוד התמלא השבוע בקהל תושבים שהגיע להשתתף בערב הוקרה לאנשי ונשות המילואים, הקבע, הסדיר, שירותי ההצלה וכוחות הביטחון – לאחר יותר מ-120 ימי מלחמה מתישה.

טרם הכניסה לאולם ההיכל, נהנו האורחים ממזנון וקייטרינג חלבי מפנק, אז התיישבו במקומותיהם, השתתפו בהקלטת מופע קולולם וצפו במופע סטנדאפ של הקומיקאי נדב אבקסיס.

במהלך האירוע שנערך ע"י עיריית לוד, הוגשו זרי פרחים לחמישה מפצועי מלחמת חרבות ברזל, אותם ואת בני משפחותיהם ליוותה העירייה וצוותיה מאז פציעתם ועד ימים אלו.

את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר יאיר רביבו, סגניו גיל חדד, רפי קאשוילי ויוסי הרוש, חברי מועצה, הנהלת העירייה, מכובדים ובני המשפחות.

ראש העיר חתם את הערב באיחולי החלמה שלימה לפצועים ותפילה כי השבויים, הנעדרים וכל כוחותינו ישובו לביתם לשלום בריאים בגוף ונפש."היה זה ערב עירוני עוצמתי לכבוד כל הגיבורים והגיבורות של עם ישראל ובני משפחותיהם" אמר רביבו, והודה לכל המארגנים שהפיקו את הערב המוצלח.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן