"בית להורות" – סדנאות להורים צעירים מקריית מלאכי

שיתוף פעולה חדש מעניק להורים צעירים כלים להורות מיטבית. התוכנית כוללת סדנאות מגוונות לקידום התפתחות הילד ולחיזוק הקשר בין ההורים לילדים

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין מרכז הצעירים, הרשות הלאומית לביטחון קהילתי והמחלקה לגיל הרך באגף החינוך, יצא לדרך פרויקט חדש שמטרתו להעניק להורים צעירים כלים להורות מיטבית. הפרויקט מציע סדנאות מגוונות שנועדו להקנות להורים את המשאבים הדרושים להם לתמוך בהתפתחות ילדיהם.

הסדנאות המוצעות במסגרת "בית להורות" כוללות נושאים רבים ומגוונים, כמו קידום שפה ואוריינות, התפתחות תקינה, משחקייה התפתחותית עם צוות פרא-רפואי, מועדון יולדות, הדרכת הורים וסדנאות ריפוי בעיסוק. מטרת התוכנית היא להנגיש את הסדנאות להורים, להציע סביבה תומכת ולסייע בטיפוח התפתחות ילדיהם.

"הרבה פעמים קיימת התנגשות בין-דורית בין ההורה לילד," מציינת אושרת עשור-שפירא, מנהלת מרכז הצעירים. "התנגשות זו יוצרת מתחים והתשובות ודרכי ההתמודדות לא תמיד ידועים להורים. מתוך הבנה שקיים צורך אמיתי לסיוע, החלטנו על שותפות שעיקרה פיתוח קהילת הורים צעירים ומתן שירות איכותי."

אושרית ארובס, מנהלת גיל הרך, מוסיפה: "המטרות שלנו הן להביא להורים את הסדנאות המגוונות לבחירתם, סדנאות זמינות ומקצועיות לחיזוק הקשר בין ההורה לילד."

השותפות החדשה שואפת לא רק לספק להורים כלים ומשאבים אלא גם ליצור רשת תמיכה שתועיל גם להורים וגם לילדים. זוהי הזדמנות מצוינת להודות ללשכת הבריאות – מחוז אשקלון על השותפות הטובה בהובלת הגב' שרית קופפרמן, אחות מרכזת תחום קידום בריאות, ולשולמית משה, הדר מומחית ויועצת לגיל הרך.

הסדנאות יתקיימו במהלך חודש אוגוסט במרכז הצעירים – רח' רש"י 5.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן