ביום רביעי: יוקם מתחם בדיקות במערב העיר- בשכונת קריית משה

בשבוע האחרון עיריית רחובות פתחה שני מתחמי בדיקות עירוניים, אחד במתכונת דרייב אין באתר הפרדסנות, לבאים ברכב, ושני במתחם ביה"ס מעלות משולם להולכי רגל. במסגרת הבדיקות היזומות שערכה העירייה נבדקו כ- 2200 תושבות ותושבים.

עיריית רחובות מנגישה כעת את השירות גם לתושבי אזור מערב העיר ומקימה מתחם בדיקות בשכונת קריית משה, שיפעל ביום רביעי הקרוב, ג' בחשוון, 21.10, במתנ"ס חוויות בשכונת קריית משה, ברח' קלמן גבריאלוב 20. כל תושבי רחובות מוזמנים להגיע ולהיבדק בקלות, ללא הפניית רופא וללא תשלום. יש להגיע עם תעודה מזהה. בסמוך למתנ"ס יש חניה סמוכה לבאים באמצעות הרכב.

מטרת הבדיקות היזומות הינה לגלות חולים "סמויים", המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות. במתחם תהיה הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות – שמירה על מרחק של לפחות שני מטרים מאדם לאדם ועטיית מסכות. המתחם מוקם בשיתוף רשת חוויות, באמצעות צוות מתנ"ס חוויות קריית משה, בראשותו של הסמנכ"ל גולן ביטון, המסייע בארגון ובהסברה

.
‏ראש העיר, רחמים מלול: "בשבוע האחרון נבדקו למעלה מ-2,100 תושבים במתחמי הבדיקות שהקימה עבורם העירייה, ואנחנו ממשיכים להנגיש את השירות הזה לכל תושבי העיר. אני קורא לתושבים – תגיעו להיבדק, רק ביחד נוכל לנצח את הקורונה ברחובות ולחזור לצבע הירוק".

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, אשר טיפל בנושא: " אנחנו ממשיכים בבדיקות כדי לאתר את החולים הסמויים, לבודד אותם ולקטוע את שרשרת ההדבקות בעיר. במקרה של חשש- אין חשש, בואו להיבדק. עיריית רחובות מביאה את הבדיקות עד אליכם".

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "אני קורא לכל תושבי השכונה להגיע ולהיבדק. הבדיקות הן ללא צורך בהפניית רופא, ואנו מבקשים לקטוע את שרשרת ההדבקות".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן