בחסות מאוחדת – מרפאת השיניים הניידת של יד שרה, בים המלח ובאילת

מרפאת השיניים הניידת של יד שרה מגיעה למלונות בים המלח ובאילת בהם שוהים המפונים – ומעניקה טיפולי שיניים חינם בחסות קופת חולים מאוחדת

כחלק ממערך הסיוע הממוקד שמעניקה יד שרה למפונים מאזורי הלחימה בנוסף למעטפת השירות הפעילה בחירום כבשגרה, מרפאת השיניים הניידת של יד שרה מגיעה למלונות בים המלח ובאילת בהם שוהים המפונים ומעניקה טיפולי שיניים חינם בחסות קופת חולים מאוחדת.

“האתגר לא היה פשוט”, מתארים רופא השיניים ד”ר מאהר ומנהלת המרפאה גב’ איריס בן שושן, “באילת, עיר הנמל הדרומית, הפונים מתארחים בצפיפות רבה כשמאורעות המלחמה ניכרים על פניהם של הילדים. הסיטואציה הרגישה דרשה טיפול מקצועי עם המון לב. כך גם במקרים רגישים כמו החלפה מורכבת של כתר לתושבת שדרות שנמצאת בגפה באילת”.

אחת המטופלות היא אביטל, ילדה בת 6 מנתיבות. אביטל, שמצולמת בתמונה עם צוות מרפאת השיניים הניידת של יד שרה, הגיעה בשבוע שעבר למרפאת שיניים מקומית על מנת לעבור עקירה דחופה, אך לאחר כמעט שעה שוחררה ללא טיפול בשל מורכבות הפרוצדורה. היום, בזכות המכשור המשוכלל במרפאת השיניים הניידת של יד שרה, בוצעה העקירה בהצלחה.

◼️ בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן