בגני תקווה שומרים על דור העתיד

עיריית גני תקווה החלה בקמפיין עירוני חדש שבו ילדים המתמודדים עם אלרגיה מספרים על האלרגיה שלהם ועל הדרך להתמודד איתה

עיריית גני תקווה יזמה קמפיין עירוני לשמירה על ילדים הסובלים מאלרגיה מסכנת חיים

תחושת מחנק, גירויים בעור, נזלת ודמעות. אלו הם חלק מהסכנות האורבות לתלמידים הסובלים מאלרגיה מסכנת חיים.

עיריית גני תקווה יצאה בקמפיין עירוני חדש שבו הילדים עם האלרגיה מסבירים: כך תשמרו על הבטיחות והחיים שלנו

 

 

תשמרו עלינו: לאחרונה אנו עדים לעלייה גדולה בשיעור הילדים הסובלים מאלרגיה מסכנת חיים ולרגישות למזון בישראל. עיריית גני תקווה החלה בקמפיין עירוני חדש שבו ילדים המתמודדים עם אלרגיה מספרים על האלרגיה שלהם ועל הדרך להתמודד איתה, כחלק ממהלך להעלאת המודעות ולהבטחת סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בעיר.

במסגרת הקמפיין, הוצבו שלטים ברחבי העיר עם תמונות של ילדים תושבי גני תקווה שמתמודדים עם אלרגיות מסכנות חיים ונערך קמפיין מדיה דיגיטלית בו הילדים מספרים בקולם על האלרגיה שלהם ואף מחלקים טיפים שיסייעו לילדות לילדים אחרים ולהוריהם.

התגובות האלרגיות עלולות לגרום לתסמינים קשים שונים ואף למוות. לדוגמא, חשיפה לאלרגנים של דרכי נשימה עליונות תגרום לנזלת, עיטושים, דמעת וגרד של הפנים והלוע, מעורבות של דרכי הנשימה התחתונות תגרום להתקף אסתמה, מעורבות העור תגרום לתפרחת וגרד, מעורבות דרכי העיכול לכאבי בטן, ומעורבות הלב וכלי הדם תגרום לתגובה אנפילקטית קשה.

כידוע, כדי שניתן יהיה לאפשר סביבה סטרילית נדרשת הירתמות תושבים גם במרחבים הציבוריים ובפעילויות שכולנו לוקחים בהם חלק ביניהם גינות השעשועים, אירועי התרבות והאולמות, במגוון חוגים, תנועות הנוער, מסיבות, ימי הולדת ועוד. כל מה שחשוב היא המודעות וההתחשבות באחר, שכן הם מצילים חיים בהגדרתם.

רה"ע גני תקווה, ליזי דלריצ'ה: "הדאגה לדור העתיד שלנו נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני ואנו פועלים בכל דרך על מנת לשמור על הילדות והילדים האלרגיים בגנים ובבתי הספר, בעזרת העלאת המודעות לסכנות, מתן מענה רפואי ומתן תשומת לב לצרכיהם והתאמה שלהם במערכת החינוכית ובמרחב הציבורי".

אתי בוסקילה, מנהלת מחלקת בריאות וספורט: "הקמפיין העירוני לשמירה על בריאותם של ילדים עם אלרגיה, מהווה צעד משמעותי בשמירה על איכות החיים ובריאות ילדינו. אנו שואפים ליצור סביבה בטוחה ומגנה עבור הילדים הסובלים מאלרגיות. מטרתנו היא להעניק לכל ילד את האפשרות ללמוד ולשחק ללא חשש ממצב רפואי מסכן חיים, ולהקנות למשפחות כלים ומידע לניהול נכון של האלרגיות בבית ובמסגרות החינוך".

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן