בבית הספר "כנפי אבירים" ביבנה קיימו יריד חקר מרתק

בית ספר "כנפי אבירים" ביבנה קיים לרגל יום ירושלים יריד חקר על דמותו של הרב מרדכי אליהו | התלמידים למדו על דמותו של הרב מרדכי אליהו בשיתוף התלמידים וההורים

ביריד שנערך בבית הספר חמ"ד כנפי אבירים ביבנה, בניהולו של שי עובדיה, חולקו לתלמידים דפי מידע עם מפת התמצאות לחמש תחנות מפעילות על דמותו של הרב, ובסיומן הורכבה סיסמה סודית: המילה אחדות ובחירת מתנה.

"הצגנו ביריד את תוצרי החקר המדהימים שנעשו בכל הכיתות על דמותו של הרב ופועלו", סיפר מנהל בית הספר והוסיף כי "הצגנו עשייה מדהימה מהשנה האחרונה בבינה המלאכותית בכיתות ד-ו. מדובר בתוצרים מתוכנית המצוינות שהקמנו בבית הספר במדפסות תלת המימד והרובוטיקה (תלמידי התוכנית מכרו את כל הסימניות בתלת מימד שהכינו עם ציטטות של הרב), פעילות בטאבלטים ובחממה. ברובוטיקה הכנו תוצרים מיוחדים עם מנועים כגון טחנת הרוח בירושלים, מעלית הזמן, חומות ירושלים, אצטדיון טדי ועוד".

בסיום היריד התלמידים נהנו מהצגה חינוכית מיוחדת השוזרת סיפורים מדמות הרב.

בבית הספר מציינים כי "מדובר בערב מיוחד שיזכר לשנים רבות אצל התלמידים ושנזכה לקחת ולו במעט מדמות הרב מרדכי אליהו זצ"ל וללמוד מאישיותו המופלאה". מנהל בית הספר הודה לצוות הנפלא של בית הספר ולרכזת החברתית שרית כהן על ביצוע מושלם ומרגש ביום חגה של ירושלים.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן