באור יהודה התקיימו אירועי פורים לכלל המגזרים

“לאורך כל האירועים ליבנו נתון לחיילי צה”ל המגנים עלינו בגופם ומאפשרים לנו לשמוח ולקיים את מצוות החג וכולנו תפילה לשחרורם המהיר של כלל החטופים וביניהם אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר”

בצל המלחמה, אירועי פורים נחגגו ברחבי העיר כדי לאפשר לילדים ולמשפחות ליהנות משמחת החג.

מעבר לאירוע המרכזי בגן התשעה, התקיימו אירועים לנשות העיר הדתיות, למשפחות מהמגזר הדתי ולמשפחות מיוחדות

שלל אירועים לכבוד פורים התקיימו ברחבי אור יהודה בהשתתפותם של תושבים שהגיעו להגביר את תחושת השמחה וחיזוק הרוח דווקא בעת הזו. אלפי משתתפים, גברים, נשים, ילדים וטף לקחו חלק באירועים המגוונים וקיימו את מצוות החג להיות בשמחה.

במסיבת פורים שמחה לנשים שהתקיימה באולמי “שלוש” בעיר השתתפו 220 נשים, במסגרתה נהנו המשתתפות ממסיבת ריקודים עם הזמרת אילנה עדני ודי ג’יי, ארוחת ערב חגיגית ותחרות תחפושות נושאת פרסים. משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים נהנו גם הם ממסיבת פורים מיוחדת שהתקיימה עבורם במע”ש אור יהודה בשיתוף אקי”ם, שכללה יריד שוק, תחרות תחפושות ומעגל מתופפים.

תושבי שכונת קריית גיורא חגגו מסיבת פורים לכל המשפחה במרכז “אור בלב” עם מופע תוכים מאולפים, תחרות תחפושות והפתעות. הפעילויות התקיימו בהובלת מחלקת משאבי קהילה באגף שח”ק יחד עם הפעילים הקהילתיים, פעילות הקהילה הדתית, המרכז למשפחות מיוחדות ובשיתוף המחלקה למורשת ישראל ותרבות תורנית.

ערב פורימי “עד-דלא-ידע” לנערות התקיים באולם בית הכנסת יוסף חיים בשיתוף אגף שח”ק – יחידת נוצץ, תוכנית נוח”ם ומדרשיה לבנות “האור שבך”.

במסגרת האירוע, נהנו המשתתפות מכיבוד עשיר, תחרות תחפושות והרקדה. עם סיום צום תענית אסתר הגיעו כמיטב המסורת כ-400 ילדים לאולם הספורט “גאון” למופע “הקרקס העגול” לכל המשפחה, פתחו את חגיגות פורים ונהנו בין היתר משקיות הפתעה לילדים.

בבית הכנסת לעולי בוכרה התקיים אירוע פורים נוסף בהשתתפות של למעלה מ-300 חברי הקהילה שהתקיים בשיתוף עם קונגרס עולי בוכרה.

האירוע כלל תחרות תחפושות, מופע של להטוטן, הגרלות של זוגות אופניים ופרסים נוספים.  בשושן פורים התקיים הפנינג שושן פורים לכל המשפחה בהשתתפות של כ-500 איש באולם ספורט “גאון” שכלל 4 שעות של חוויה עם דוכני יריד והפעלות, דוכני מזון, צילום מגנטים וחלוקת פרסים. במסגרת ההפנינג, נהנו המשתתפים ממופע אקרובטיקה מרתק של הקרקס המעופף.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“דווקא בעת הזו, אנו שמחים שיכולנו להעביר את שמחת החג לכלל תושבי אור יהודה ולאפשר לילדים ליהנות מחג צבעוני וססגוני תוך הקפדה יתירה על ביטחונם האישי של התושבים ומקומות הבילוי. לאורך כל האירועים ליבנו נתון לחיילי צה”ל המגנים עלינו בגופם ומאפשרים לנו לשמוח ולקיים את מצוות החג וכולנו תפילה לשחרורם המהיר של כלל החטופים וביניהם אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר, שישובו במהרה הביתה לחיק משפחותיהם”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן