בא לכם לקחת חלק בניידת המשאלות בלוד?

ניידת המשאלות של משטרת ישראל פועלת בלוד

מי לא מכיר בעיר את איציק אלימלך? האיש עם הלב הגדול שכולו נתינה אחת גדולה.איציק התארח השבוע במועדון רוטרי לוד תודה וסיפר על אחד הפרויקטים הכי מרגשים שהוא לוקח בו חלק. כשאומרים מרגשים, אנחנו מתכוונים ברמה של דמעות.

בין כל ההתנדבויות שאיציק לוקח בהן חלק, מזה 4 שנים שהוא פעיל גם בניידת המשאלות של משטרת ישראל (פעילה בימים שני עד חמישי) אשר פועלת בין היתר גם בעיר לוד.

מטרת הניידת להגשים חלום ליום אחד לילדים חולים ובעלי צרכים מיוחדים, בעיניים דומעות סיפר כיצד הוא וחבריו מגשימים לאותם הילדים חלום, להיות שוטרים ליום אחד. עם מחשבה עד לפרט האחרון: מדים, תג שמי, סמלי משטרה ודרגות, וכמובן גולת הכותרת, ביקור במתקני המשטרה ופגישה עם שוטרים, חבלנים, כלבנים, פרשים ועוד.

כל הסיור הזה נעשה באמצעות ניידת מיוחדת שהותאמה במיוחד לילדים מיוחדים. 

איציק מספר שבמבט של הילדים והאור בעיניהם גורם להם סיפוק שלא ניתן לתארו. במשך פעילותה של הניידת הצליחו להגשים חלום ליותר מאלף ילדים, בימים אלה מוכשרת ניידת נוספת שעתידה להתחיל לפעול.

מעוניינים לקחת חלק בהרצאות/פעילות/ עשייה למען הקהילה? צרו קשר – בני שפר מזכיר המועדון – 054-6690190

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן