ארגוני הקבלנים: צניחה של 24% בהתחלות הבנייה ברחובות

בניה בניין

מסקירה שביצעו ארגוני הקבלנים של על פי נתוני הלמ”ס עולה כי בעיר רחובות החלה בנייתן של 706 דירות בשנת 2017 המהווה צניחה של 24% ביחס לשנה הקודמת. לשם השוואה, מספר התחלות הבנייה בראשון לציון עמד בשנת 2017 על 1462 דירות זינוק של 75% ביחס לשנת 2016 בה עמדו התחלות הבנייה על 835 דירות.

בעוד שמשנת 2010 ממוצע התחלות הבנייה בשתי הערים היה דומה, הפער שנוצר בשנת 2017 מיוחס לפרויקט מחיר למשתכן וההערכות הן שהפער יוסיף ויגדל בשנתיים הקרובות. יו”ר ארגון קבלני ראשון לציון, ראול סרוגו ציין כי “הזינוק בשיעור של 75% שנרשם בהתחלות הבנייה בראשון לציון נובע כולו מתכנית מחיר למשתכן בעיר. אם ננטרל את השפעת התכנית הממשלתית, נראה דווקא כי יש ירידה בהתחלות הבנייה בשוק החופשי בעיר. אני צופה כי ירידה זו תימשך גם בשנה-שנתיים הבאות מה שיביא לעלייה נוספת במחירי הדירות למשפרי הדיור”.

ראול סרוגו – מנכ”ל חברת סרוגו – (צילום: יח”צ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן