אנני ארז מצטרפת לכפיר סויסה: ״קרית גת חייבת שינוי בכל התחומים ובראשם החינוך”

יו״ר הנהגת הורי גני הילדים מצטרפת למועמד לראשות העיר כפיר סויסה: ״קריית גת חייבת שינוי בחינוך – וכפיר היחיד שיצליח להוביל זאת״

כפיר סויסה לא רואה ממטר בדרך לכסא ראש העיר ושולף חתיכת קלף הבוקר (ראשון)

יו״ר הנהגת ההורים של גני הילדים בקריית גת אנני ארז, מצטרפת לרשימת ״קריית גת מנצחת״ בהובלת סויסה.

אנני תושבת כרמי גת, נשואה ואם ל-2, מכהנת בתפקידה כיו׳׳ר הנהגת הורים מזה כשנתיים ודואגת לכל ילדי העיר שנמצאים במסגרות חינוכיות בגנים. היא נמצאת בקשר הדוק עם מאות הורים בכל רחבי העיר, ודואגת לילדי קריית גת לכל מחסור.

לדברי סויסה, ״היא מכירה מקרוב את כל אתגרי החינוך בגיל הרך בקריית גת, וההצטרפות שלה היא תוספת כוח משמעותית מאוד״.

״נושא החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות שלי יחד עם טיפול מאסיבי בעולמות התרבות והפנאי שהוזנחו, וההצטרפות של אנני עם כל הידע והניסיון שהיא מביאה עימה, תסייע לנו מאוד להוביל ולקדם מהפכה גם בחינוך. כפי שאמרתי, כל ילד בקריית גת יהנה מחוג חינם, הזנת בוקר בגני הילדים, פעילות תרבות ופנאי מגוונות, לצד מהפכה בצהרונים ושדרוגם״, הוסיף סויסה.

יו״ר הנהגת הורי גני הילדים בקריית גת אנני ארז: ״קריית גת חייבת שינוי בכל התחומים ובראשם החינוך. היחיד שיצליח להוביל את השינוי המיוחל הוא כפיר ולכן בחרתי להצטרף אליו במסע החשוב הזה שישפיע על עתיד קריית גת בשנים הבאות ויביא את העיר שלנו למקום שבו היא ראויה להיות גם בחינוך וגם בתרבות ובפנאי״.

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן