אמיתי כהן לא עוצר: אנחנו כאן לתמוך בחזית וגם בעורף

200 מגשי פיצות הגיעו לביתם של המשפחות המגויסות של העיר רחובות, בשיתוף הסוכנות היהודית מיניאפוליס ועשרות מתנדבים

200 מגשי פיצות הגיעו עד לבית המשפחות שבהם בני הבית שותפים ללחימה בחזית: כשלושים מתנדבים עם רכבים פרטיים הגיעו עד לבני המשפחה שבבית וחיממו את ליבם עם משלוח פיצה משפחתית, תרומת הסוכנות היהודית מיניאפוליס.

סגן ראש העיר אמיתי כהן שמע שבין המשפחות ישנם שני ילדים ממשפחות שונות שחוגגים יומולדת והפתיע אותם בביתם עם בלונים ועוגה, המשפחות התרגשו מאוד מהמחווה והבעלים סיפרו כמה זה מחזק אותם בלחימה.

“אנחנו כאן לתמוך בחזית וגם בעורף”, אומר אמיתי כהן, סגן ראש העיר ומי שעומד בראש מיזם “כולנו משפחה אחת”. לדבריו, מבצע חלוקת הפיצות נולד כתוצאה מצורך שהעלו המשפחות: “יש לנו בחמ”ל עשרות מתנדבות ומתנדבים, שפונים לבני המשפחות, מתעניינים, בודקים מה הצרכים שלהם וכיצד ניתן לסייע. מתוך השיחות הללו נולד הרעיון, ולשמחתי מתנדבים נוספים נענו לקול קורא שפרסמנו, והגיעו עם הפיצות עד לבתי התושבים”.

כהן הוסיף כי: “אלו ימים קשים עבור עם ישראל אבל לאורך כל ההיסטוריה הוכחנו שאחדות, ערבות הדדית ואמונה יכולים לנצח כל תקופה קשה, גם במלחמות על קיום הבית. כך, שבין כל הכאב והאובדן, אנחנו מגלים את הכוח שיש לעם ישראל, וזה הניצחון שלנו. כשהעורף חזק, גם הלוחמים שלנו חזקים. תושבים שקיבלו היום את המשלוח התרגשו, הם יודעים שאנחנו כאן בשבילם ושהם לא לבד. זה נותן שקט גם ללוחמים, שיודעים שדואגים למשפחות בבית. אני רוצה להודות לברנדה מהסוכנות היהודית, לנשות אמונה ולמאות המתנדבים והמתנדבות שהצטרפו למיזם ומחלקים ציוד ואספקה מהדרום ועד הצפון לכל נפגעי המלחמה והטרור”.

◼️ מיזם “כולנו משפחה אחת” הוקם ביוזמת סגן ראש, העיר אמיתי כהן, בשיתוף עם עיריית רחובות, רשת יוחננוף ומיזם “עוצמה לחייל”, שהקימו יחד בעיר רחובות חמ”ל לוגיסטי, מאוייש על ידי מתנדבים ועד היום העניק סיוע לאלפי חיילים, משפחות מגוייסות ומפונים בדרום ובצפון.

משפחות שצריכות עזרה, אנא מלאו את הטופס בלחיצה כאן

◼️ רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן