אלפים השתתפו במרוץ winner אל האופק ע”ש אופק אהרון ז”ל ולזכר חללי גן יבנה

אלפי רצים ורצות לקחו חלק במרוץ winner אל האופק ע”ש אופק אהרון ז”ל ולזכר חללי גן יבנה

אלפי רצים ורצות לקחו חלק במרוץ winner אל האופק ע”ש אופק אהרון ז”ל ולזכר חללי גן יבנה

ביום שישי האחרון (13.9), החל משעות הבוקר המוקדמות, התקיים מרוץ winner אל האופק ע”ש אופק אהרון ז”ל ולזכר חללי גן יבנה בהשתתפות של למעלה מ-2,000 רצים ורצות, חיילים וחיילות, תלמידים ותלמידות, חניכי עמותות הספורט מגן יבנה ומכל הארץ שהגיעו ולקחו חלק באירוע מושקע, ספורטיבי, ערכי ומרגש. המרוץ כלל שלושה מקצים, תחרותיים של 15 ק”מ, 10 ק”מ, 5 ק”מ ומקצה עממי של 3 ק”מ כאשר הזוכים בקטגוריות השונות זכו בפרסים בשווו כספי ושוברי מתנה לקניית ציוד ספורט.

ההכנות למרוץ ארכו שבועות ארוכים כאשר צוותי אגף הספורט, וצוותי מחלקות המועצה שפ”ע, תברואה ומתנ”ס עמלו על מנת להכשיר בטרם עת מסלול ריצה שהחל בהפנינג ססגוני וצבעוני באיזור התעשיה בגן יבנה, ונמשך בשדות המוריקים ובשבילי השדות הסמוכים לגן יבנה וקיבוץ חצור בשיתוף משפחת אהרון. הרצים והרצות שהגיעו למתחם ההפנינג באזור התעשייה נהנו ממוזיקה שמחה ומקפיצה של DJ  לוטם קינן, תמונות צולמו על ידי הצלמים בן מזרחי, תומר פדר ודותן הלוי, דוכנים למכירת ציוד ספורט ונעלי ריצה, חלוקת מים וכיבוד לרצים ועוד.

בסיום המרוץ נערך טקס מרגש יחד עם אימו של רס”ן אופק אהרון ז”ל, אורית אהרון וכלל המשפחה והחברים מהצבא והאזרחות. בטקס הוענקו גביעים למקומות הראשונים בכל המקצים על פי הקטגוריות השונות ואחריהן הופעה מרגשת של הזמרת לאה שבת שריגשה את הקהל בשיריה המוכרים.

להלן רשימת המקומות הראשונים בכל אחד מהמקצים (מסודרים ממקום 1 עד 3 לפי סדר):

15 קמ גברים אבידן טל 1, בלטה ברהן 2, שרעבי נאור 3

15 קמ נשים גארט וייצמן נירית 1, מינסס מרב 2, סנטר חן 3

10 קמ גברים כהן עמית 1, דהן רון 2, שלמון אלישע 3

10 קמ נשים שוכלטר שלומית 1, גואדה היווט 2, לוי מור 3

5 קמ גברים אבידן טל 1, כהן עמית 2, אלתרמן אורי 3

5 קמ נשים רותם טל 1, חוכימה עדי 2, מינק נופר 3

אימו של אופק אהרון ז”ל, אורית אהרון: “בעזרתה המופלאה של האחיינית המופלאה שלי, ד”ר תומי ג’ייקוב ובעזרתם המופלאה של עובדי מחלקת הספורט במועצת גן יבנה ובעזרתם המופלאה של עשרות אנשים מדהימים וטובים אותם אנו פוגשים בדרך, ניתנה לנו הזדמנות אדירה מפז להנציח את אופק בדרך שהכי אהב. חלק גדול מהאמונה שלו היה: שנפש בריאה נמצאת בגוף בריא. מעבר להיותו אדם מדהים הוא היה ספורטאי בנשמתו. המילה “קשה” לא הייתה קיימת בלקסיקון שלו ובארגז הכלים שלו. אופק הציב לעצמו עוד ועוד מטרות והשתדל לעמוד בהן על הצד המקצועי והטוב ביותר וכאן, במרוץ הזה באה לידי ביטוי חוסר הפשרנות, המקצועיות, המסירות וכן, החתירה למגע של אנשים רבים ויקרים שבאו להוקיר, לזכור  ולהיות חלק!! אני מדמיינת את אופק שם למעלה נבוך כי הוא תמיד היה אחד כזה שעושה בשקט הכי הרבה רעש. אין לי ספק ששם בשמיים נהנים ממנו!. תודה מקרב לב לכל אחד ואחת שנטלו חלק במרוץ החשוב הזה שמוקדש לכל חללי גן יבנה ומבחינתי מוקדש לכל אחד ואחת מהחיילים ומהחיילות ולכל אותם אלו שנפלו על קידוש השם והמדינה”.

ראש המועצה, אהרון דרור: “השנה, יותר מתמיד, רצנו למענם ולכבודם של אופק ז”ל וכלל חללי גן יבנה. אופק היה מפקד משכמו ומעלה, אהב את חייליו אהבת נפש וחינך אותם לדרך ארץ, אהבת הארץ והכרה בערכי המשפחה. אחד מחבריו אמר עליו “כמה שרצת מהר לא השארת אף אחד מאחור”, ואכן אופק רץ למרחקים עצומים תוך הצבת מטרות ויעדים. אנו עוברים מסע מורכב וקשה מאז ה-7.10 , היום כאשר אנו מתכנסים כאן, עם כל הכאב והקושי, אנו זוכרים את הנופלים ומוקירים את זכרם. ברצוני להודות למשפחת אהרון, לכלל המתנדבים, למנכ”ל המועצה, למחזיק תיק הספורט אילן רביבו, למיכל שלומי, עליזה זית דניאל וכל צוות הספורט, למיקי, שגיא, עזרא, סלי ובני ולכל מחלקות המועצה והמתנ”ס על הדרך ועל התוצאה הנהדרת”.

חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אילן רביבו: “המרוץ היא דרך ההנצחה הקרובה ביותר לעשייתו של אופק אהרון ז”ל, חיבור לקהילת גן יבנה ולמורשתו של אופק כאדם וכמפקד ערכי ואהבתו העצומה לספורט. המרוץ אינו רק הישג פיזי, אלא הישג של כוח רצון, התמדה ואמונה בעצמנו בדיוק הדרך בה האמין ופעל אופק. השנה נזכור כולנו את חללי גן יבנה וכלל הנופלים במלחמת ‘חרבות ברזל’ וכמובן נתפלל לחזרתם של החטופים הביתה. תודה לראש המועצה, למחלקת הספורט בהובלת מיכל שלומי, לעליזה, כלל משפחת אהרון, מחלקות המועצה והמתנ”ס כלל המתנדבים שסייעו בהקמות, בתרומות ועוד”.

 

◼️ לחדשות גן יבנה   לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תומר פדר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן