אלופת העִבְרִיָאדָה: תלמידת בית הספר שפרינצק, עדי מונטיא

בגמר הגדול של תחרות העבריאדה העירונית שהתקיימה היום (שישי) בבית הספר ‘הרצוג’, בהשתתפות 21 בתי ספר יסודיים מכל העיר, זכתה עדי מונטיא, תלמידת בית הספר שפרינצק במקום הראשון.

הגמר של העבריאדה – שהחלה כיוזמה חינוכית שנוצרה בבית הספר הרצוג לפני שלוש שנים – נערך במעמד סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום אשר היה נוכח לאורך כל התחרות באירוע. בלום סיפר כי “גלית מלגה מרום, מנהלת בית הספר ‘הרצוג’ וצוות העבריאדה של בית הספר הובילו מהלך חינוכי וערכי והם ראויים למירב המחמאות”.

גמר העבריאדה המסורתי של בית הספר הרצוג - חגיגה דידקטית
גמר העבריאדה המסורתי של בית הספר הרצוג – חגיגה דידקטית

במהלך החודשים האחרונים שיננו תלמידים נבחרים מבתי הספר היסודיים בעיר את החומר והבוקר הגיעו לפינאלה – הגמר הגדול, אותו הינחה אסף אשתר.
הזוכה במקום השני: אור-אל סרוסי
הזוכה במקום השני: אור-אל סרוסי

במהלך הגמר הופיעה בחן רב מקהלת בית הספר ‘הרצוג’. יצוין כי ראש עיריית רחובות, רחמים מלול אשר בשנים הקודמות היה נוכח באירוע המרשים, נאלץ להיעדר ממנו אולם שלח את שאלת ראש העיר באמצעות סגנו.
הזוכה במקום השלישי, שני שובל פרג'
הזוכה במקום השלישי, שני שובל פרג’

במקום השני בתחרות זכה תלמיד בית הספר תחכמוני, אור-אל סרוסי ובמקום השלישי תלמידת בית הספר המארח ‘הרצוג’, שני שובל פרג’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן