אלה הזוכים במכרז רמ”י לבניית 104 דירות לצביון החרדי בחורשת האקליפטוסים, אופקים

המתחמים ששווקו במכרז הינם חלק מתוכנית ‘אופקים-שכונת חורשת האקליפטוס’ המתפרשת על כ-470 דונם

29 הצעות הוגשו למכרז בו שווקה בהצלחה קרקע ב-3 מתחמים לבניית כ-104 יח”ד בבנייה רוויה. ההצעות הזוכות – ישראל רובינשטיין, רשימת מציעים, בצלאל מנדלסון ופיני מזוז בנייה ויזמות בע”מ ישלמו לרמ”י על הקרקע סכום כולל של כ-26,427,107 ₪, לא כולל מע”מ והוצאות פיתוח.  

להלן טבלה המתארת את תוצאות המכרז:

המתחמים ששווקו במכרז הינם חלק מתוכנית ‘אופקים-שכונת חורשת האקליפטוס’ המתפרשת על כ-470 דונם בחלק הדרום-מערבי של פארק אופקים, מצפון לשכונת שפירא וממזרח לשכונת בן גוריון.

מדובר בשכונת מגורים בת כ-1,352 יח”ד בתמהיל דיור מגוון הכולל גם דירות קטנות במבני מגורים בני עד 6 קומות, מתחם לדיור מוגן (כ-350 יח”ד) ובנוסף מלון עם כ-100 חדרים בקרבת הפארק.

מבני הציבור הכלל עירוניים בשכונה (אצטדיון, ביה”ס יסודי ועל-יסודי, קאנטרי, היכל ספורט ומתנ”ס) ממוקמים עם גישה נוחה לכלל תושבי העיר.

השכונה כוללת שטחים למגורים, מוסדות ומבני ציבור, מסחר ומשרדים, תיירות ונופש, תשתית דרכים ובהם מערכת שבילים להולכי רגל ואופניים ושטחים ציבוריים פתוחים.

תוצאות המכרז מתפרסמות באתר הרשות.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אילוסטרציה אלבטרוס צילומי אוויר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן