אירועי השבת: מעשה מגונה בפומבי, שטרות מזוייפים ושבח”ים שנתפסו באתר בניה

אשה

שבוע טוב ומבורך לכל גולשינו. להלן חדשות מאירועי השבת:

בשישי בערב, בזמן שעשתה את דרכה לעבודה באזור התעשייה המערבי, ניגש מול צעירה תושבת העיר, חשוד כהה עור, הוציא אל מולה את איבר מינו ועשה מעשה מגונה תוך שהוא זורק לעברה מילים בעלות אופי מיני הגובלים בהטרדה. הבחורה נבהלה, התרחקה מהמקום והזעיקה את כוחות המשטרה. שוטרים איתרו את החשוד כשהוא מבלה בעסק סמוך במתחם, הם ניגשו אליו ועצרו אותו בגין חשד למעשה מגונה בפומבי וכן בגין הטרדה.

עוד מאמש: המשטרה עצרה קטין בן 16 תושב העיר שניסה לרכוש מוצרים בקיוסק באזור באמצעות שטר מזויף. על פי החשד ניגש הקטין אמש לאחד הקיוסקים, פנה למוכר וביקש לשלם עבור מספר מוצרים שנטל לידיו תוך שהוא מושיט בידו שטר של 200 שקלים. בתוך כך חש המוכר שמשהו לא בסדר, הוא עשה בדיקה לשטר ומצא שהוא מזויף. במקביל הוא הזעיק את שוטרי תחנת רחובות ואלה הגיעו ועצרו אותו. בתחנה נחקר הקטין ונפתח נגדו הליך פלילי. תופעת השטרות המזויפים אינה חדשה בארץ והיא פוקדת את האזור ואת העיר רחובות בפרט, ולראייה, יום לפני מעצר הקטין, עצרה המשטרה חשוד נוסף שניסה לבצע רכישה אף הוא באמצעות שטר מזויף בסכום מאתיים שקלים. גם נגדו נפתחו הליכים פליליים.
img-20161210-wa0034
במהלך השבת, בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, נכנס כוח משטרתי בצהרי היום אל אתר בניה ברחוב הפלמ”ח במזרח העיר, שם נתפסו שלושה חשודים ללא אישורי שהייה. השלושה נחקרו בתחנת המשטרה ונפתחו נגדם הליכים פליליים, שניים מתוכם גורשו והשלישי נשלח למעצר בכלא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן