אירוע חריג בשדרות הרצל בנתיבות

נתיבות: מתנדבי ידידים סייעו בחילוץ אדם מבוגר שמעד ונחבל בביתו, והיה חשש לשלומו ובריאותו • בעבודת צוות מקצועית וזהירה, הצליחו המתנדבים להיכנס דרך החלון לבית ולחלץ את המבוגר

אתמול (שלישי) בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד ידידים אודות אדם כבן 80, המתגורר לבד בביתו, בשדרות הרצל בנתיבות, שאינו עונה לנסיונות ההתקשרות של קרובי משפחתו, ויש חשש לבריאותו ולשלומו. הדיווח התקבל מקרובת משפחה של המבוגר, שהוסיפה כי דלת ביתו נעולה מבפנים, כשהבריח העליון סגור.

שלמה זקס, מוקדן ידידים שענה לשיחה ולקח פרטים, זיהה שמדובר באירוע עם חשש לחיי אדם, והוציא קריאת חירום למתנדבי האזור. אריאל מאיר – אחראי מתנדבים בסניף נתיבות, יחד עם חן עג’מי, ישראל מאיר, ינון כהן ועינב לוי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. בתום מאמצי פריצה, ובעבודת צוות מקצועית וזהירה, הצליחו המתנדבים להיכנס דרך החלון לבית ולחלץ את המבוגר, שהועבר להמשך טיפול רפואי.

אריאל מספר: “בזמן קבלת הדיווח הייתי יחד עם חן, מתנדבת מהסניף, בסיוע אחר. מיד יצאנו לכתובת האירוע, והגענו תוך כחמש דקות, כשישראל, ינון ועינב מצטרפים אלינו. דפקנו על דלת הבית, ולא היה מענה. בעצה אחת החלטנו לנסות להיכנס דרך חלון המטבח. ביקשנו רשות מהשכנים, וטיפסתי על הפרגולה בכדי להגיע לגובה החלון. פירקתי בזהירות את התריס מהמסילה, מסרתי אותו למתנדבים שהמתינו למטה, וכך הצלחתי להיכנס לבית. קראתי למבוגר מספר פעמים, ושוב לא היה מענה. עברתי לסלון ולנגד עיני התגלה מחזה מחריד, שלולית דם גדולה. המשכתי להתקדם בדריכות רבה, כשאינני יודע למה לצפות. כשהגעתי לחדר הבחנתי במבוגר שרוע על הריצפה, כשהוא חבול אבל בהכרה. התברר כי הוא מעד ונפל, נחבל בראשו, ולא יכול היה לקום מהרצפה ולהזעיק עזרה. כוחות הרפואה שהגיעו פינו אותו להמשך טיפול רפואי. הרגשה נפלאה לסייע בהצלת חיים. ייתכן שאילולא הגעתנו האירוע היה מסתיים בצורה אחרת”.

זקוקים לחילוץ ולעזרה? התקשרו למוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן