אירוע הוקרה לדוד לוי ז"ל במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים

דוד לוי- מבטל ישראל השנייה ראש עיריית ירושלים ליאון, השרה גמליאל והרב עמאר- בין הנוכחים באירוע ההוקרה של מרכז מורשת בגין והמרכז ליהדות צפון אפריקה

באירוע הוקרה לדוד לוי ז"ל בירושלים, ביוזמת מרכז מורשת מנחם בגין והמרכז העולמי ליהדות צפון אפריקה, כיבדו בנוכחותם עשרות בני משפחה ומכובדים רבים שהגיעו לחלוק כבוד לשר החוץ ואחד מבכירי הליכוד לשעבר. מהמנהיגים החברתיים החשובים שהיו למדינת ישראל.

הנשיא לשעבר רובי ריבלין, שהיה במשך שנים חלק ממחנה דוד לוי בליכוד, אמר בטקס: "דוד לוי ייזכר לדורות כמי שהטביע חותם על המהפכה החברתית של 1977. כולם חושבים שהמהפך של בגין היה השלום עם מצרים- הדבר החשוב היה המהפך החברתי, ביטול ישראל השנייה. דוד לוי הוביל את הקשו אנחנו צריכים להנהיג את כל העם, כולל הצטרפות להסתדרות. ביטול ישראל השנייה בא לביטוי גם בפניה של הליכוד, שורה של מנהיגים בראשם דוד לוי.

הרצל מקוב, ראש מרכז מורשת בגין:

"שרים בישראל היו מאות. החליטו על תקציבים, מינו תפקידים, הובילו פרויקטים. אבל שרי ישראל, מנהיגים, שעיצבו את המדינה, היו מעטים. דוד לוי היה אחד מהם. המאפיין שלו- תחושת השליחות. כעובד בניין צעיר הרגיש צורך לסייע ולמנוע עושק. כשעבר למוניציפלי התחייב בפני תושבי בית שאן למנוע אפליה. עבר לזירה הארצית ועלה מעלה אבל רגליו ושורשיו נשארו נטועות בבית שאן, והולך לאותו בית כנסת בבית שאן. גם בנסיקתו הפוליטי לא שכח את שולחיו והמשיך לבטא את קול הפריפריה".

בשם משפחת לוי דברה בתו של דוד, סימה שלום. בין המשתתפים הבכירים הנוספים שבאו כדי לכבד את דוד לוי בנוכחותם ניתן לציין את: משה ליאון, ראש עיריית ירושלים; הרב שלמה משה עמאר, הרב הספרדי הראשי של ירושלים;  גילה גמליאל, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה; וחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרכז מורשת מנחם בגין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן