אילת: ידידים מכבסים באהבה

מיזם הכביסות של מתנדבי ידידים בסניף אילת צבר תאוצה ומשפחות מקומיות מהעיר שאינן מתנדבות בידידים, הצטרפו אף הן לסיוע ולכיבוס בגדי המפונים

בתקופה האחרונה יצאו בהנהלת סניף ידידים באילת, בניהולו של מנהל הסניף – נתי טויטו, בפרויקט מיוחד לסיוע בכביסות הנקרא 'מכבסים באהבה'. בעקבות המלחמה, משפחות רבות הגיעו להתארח במלונות ברחבי העיר אילת, לאחר שפונו מבתיהן בעוטף. המשפחות, שמונות מספר נפשות בכל משפחה, זקוקות לכיבוס הבגדים במקום שהייתן. בידידים זיהו את הצורך ויצאו בפרויקט מיוחד – כביסות למתארחים, כולל לקיחת הבגדים המלוכלכים והחזרתם נקיים.

על מנת להגיש בקשה לסיוע, המשפחות ממלאות טופס מיוחד ופשוט עם פרטיהם, מתנדבי ומתנדבות ידידים יוצרים עמן קשר, ומגיעים עד אליהן כדי לאסוף את הכביסה המלוכלכת. כעבור זמן הם מחזירים את הכביסה לאחר כיבוס וייבוש עם ריח נעים, ריח של בית. מתגובות רבות של מבקשי הסיוע ניתן להבין כי הפרויקט משמש כהצלה עבורן. הימצאותן במלונות רחוק מהבית, ללא מכונות כביסה בהישג יד, גורם להיווצרותן של ערימות בגדים משומשים שנערמות, דבר היוצר ריח לא נעים וכן גורם למחסור בביגוד הניתן ללבישה.

המיזם המיוחד צבר תאוצה ומשפחות מקומיות מהעיר שאינן מתנדבות בידידים, הצטרפו אף הן לסיוע ולכיבוס בגדי המפונים.

נתי טויטו – מנהל סניף אילת: "מה שהחל כפרויקט קטן צמח במהרה למיזם גדול ומוצלח. עד כה סייענו ליותר ממאה משפחות מתארחות, ואנו רואים עד כמה עזרה פשוטה עבורנו מהווה הצלה גדולה עבורן. משפחות נוספות פנו אלינו וביקשו אף הן לסייע וכמובן שהסכמנו. המפונים נמצאים רחוק מהבית, רחוק מהסביבה המוכרת להם, ואנחנו עושים את המעט בשביל לעזור ולהקל עליהם. למותר לציין שהשירות הינו ללא עלות כלל וכל מה שאנו מבקשים זה חיוך".

בחשבון הפייסבוק שלו ציין טויטו: "כחלק מפיתוח המיזם מכבסים באהבה של ידידים אילת נתרמו על ידי רוטרי אילת ורוטרי רמת השרון מכונות כביסה ומייבשים לתושבים המתארחים בעיר אילת. את המקום תרמו המועצה הדתית בראשות חיים עמר שאפו ענק להם. תודה למתנדבי ידידים אילת ולתושבי העיר שהצטרפו למיזם ועוזרים שעושים ימים כלילות של שינוע הכביסות מבתי המלון מכבסים ומחזירים באהבה גדולה. יש לציין שהשירות כרוך בחיוך. מי שמעוניין להצטרף ולעזור לכבס מוזמן למלא בטופס ב2 השורות האחרונות וניצור איתו קשר בהקדם. מי שמעוניין שנגיע אליו לאסוף שימלא בקישור פרטים ונגיע באהבה".

בתוך כך, בימים האחרונים, ערך שר הבריאות, ח"כ אוריאל בוסו, ביקור בקרב המפונים בעיר. במסגרת הביקור הוא נפגש עם מתנדבי ידידים באילת ושמע מהם על המיזם המיוחד של 'מכבסים באהבה' ועל שאר מקרי הסיוע כחלק מהמאמץ המלחמתי כמו תיקוני ממ"ד, סיוע לחיילים ועוד. השר בוסו הודה למתנדבים וציין את חשיבות איתנות העורף והערבות ההדדית בזמן המלחמה.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן