אילת: הלימודים יתקיימו כרגיל

ראש העירייה – אלי לנקרי שיחות עם מפקד פיקוד דרום ומפקד האוגדה המרחבית וכן הערכת מצב יחד עם מפקד נפת אילת של פיקוד העורף – אל״מ שמוליק יחזקאל וגורמי החינוך והביטחון בעירייה. בהערכת המצב עדכן מפקד נפת אילת, כי אין שינוי נכון לרגע זה במדיניות ההתגוננות.

בהמשך לאירוע הנפילה שארע הלילה (ד׳) באילת, קיים ראש העירייה – אלי לנקרי שיחות עם מפקד פיקוד דרום ומפקד האוגדה המרחבית וכן הערכת מצב יחד עם מפקד נפת אילת של פיקוד העורף – אל״מ שמוליק יחזקאל וגורמי החינוך והביטחון בעירייה. בהערכת המצב עדכן מפקד נפת אילת, כי אין שינוי נכון לרגע זה במדיניות ההתגוננות.

במסגרת זו הוחלט שהלימודים מחר (חמישי 26.9) יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך.

זה המקום לציין את חשיבות השמירה על ההנחיות של פיקוד העורף. הנחיות מצילות חיים כפי שהוכחו גם באירוע שארע הלילה, במסגרתו נפגעו השניים מאחר שנשארו ברכב בעת הישמע ההתרעה ולא פעלו בהתאם להנחיות. הפגיעה שלהם היתה כתוצאה מרסיסי חלונות הרכב.

צפו בתיעוד היירוט:

דובר צה”ל:

בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב העיר אילת, זוהו שני כלי טיס בלתי מאוישים שהגיעו מכיוון מזרח, ספינת טילים של חיל הים מסוג “סער 5”, יירטה כלי טיס בלתי מאויש אחד וזוהתה נפילה של כלי טיס בלתי מאויש נוסף במרחב העיר אילת.

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן