אייל גולן: "בעקבות פרשת הקטינות הפסדתי 30 מיליון שקלים"

אייל גולן

 

ארבע שנים אחרי שהפצע מעט הגליד, אייל גולן פותח את הפה ומדבר על הימים בהם הרגיש איך כל הקריירה מתרסקת לו מול העיניים, לאחר שפרשת הקטינות שזכתה לכינוי "משחקי חברה" ובה נחשד הרעידה את המדינה. כעת, כשהוא רגוע יותר, הוא אומר: "הייתי בסיטואציה הכי תהומית שיכולה להיות מבחינתי, הגעתי לחקירות, שאני לא יודע על מה מושיבים אותי. מראים לי תמונות שאני לא מכיר, לא ראיתי מעולם ואני יושב 17 שעות בחקירה ואני לא יודע מה רוצים ממני".

הזמר אייל גולן יצא בשבוע שעבר לתאילנד. בין עצי הקוקוס והיופי עוצר הנשימה הוא מצליח להשתחרר. על היומיום בחייו מעבר לים, לשם יצא כעוזר המאמן של שייע פייגנבוים בריאליטי גולסטאר, הוא חושף למעריצים בעיקר דרך הסטורי שלו באינסטגרם. יום אחד הוא עוטף את גופו בנחש ומחייך, בפעם האחרת הוא מראה לאומה את הדרכון התאילנדי שהונפק לו ואת הכותרות האמיתיות הוא משאיר בארץ. בראיון שהעניק לתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" לפני הנסיעה, גולן (שמחק את השם ביטון מתעודת הזהות לחלוטין, על כך בהמשך) שובר שתיקה לאחר ארבע שנים, בנושא פרשת משחקי חברה, שכולנו מכירים יותר כפרשת הקטינות, זאת שלוש שנים לאחר שהתיק נסגר.

"הרגשתי שאני נחנק"

כזכור, גולן הואשם בפרשה במרכזה ארבע קטינות ותיאורים רבים ממסיבות מין. הכותרות זעקו: "זמר ידוע חשוד בקיום יחסי מין עם נערה בת 15", החשד שהועלה כנגדו: סרסרות וקניית שירותי מין מקטינות בכסף. בימים ההם הוא הרגיש שחרב עליו עולמו, שהקריירה נגמרה, ששמו התנפץ לרסיסים אבל מאז אייל גולן ממשיך לסיים כל שנה עם התואר האיתן "זמר השנה", מוכר אלבומים במיליונים, ממלא את כל ההיכלים – נוקיה, מנורה, קיסריה וכל שיבחר וההבדלים מאז להיום הם 13 קילוגרמים שהעלה, הפרושים היטב בגופו הבנוי ובעיקר השמחה ששבה לחייו. עם זאת, כאמור בראיון לגיא פינס, הוא מדבר בעיקר על הימים ההם. "הייתי בסיטואציה הכי תהומית שיכולה להיות מבחינתי, הגעתי לחקירות, שאני לא יודע על מה מושיבים אותי. מראים לי תמונות שאני לא מכיר, לא ראיתי מעולם ואני יושב 17 שעות בחקירה ואני לא יודע מה רוצים ממני. מראים לי שמלה… אומרים לי 'קנית שמלה', 'קנית טבעת' ואני לא קניתי טבעת, לא ראיתי את האנשים האלה מעולם, בחיים לא פגשתי את הבנות האלה ואתה נמצא במקום שאתה מצד אחד יודע שאתה יכול מפה להיכנס לבור שלא תצא ממנו בעולם ומצד שני אני יודע את הצדק שלי, שאני לא במקום הזה".

גולן ממשיך להיזכר ביום הארור ההוא, בו נכנס אל חדר החקירות והיה נראה זה כנצח. "אחרי ה-17 שעות חקירה, ביום הראשון, חזרתי למלון, ישבתי בחדר וקיבלתי טלפון מליאם שהיה אז בן 10 והוא אמר לי 'אבא, אני יודע מי אתה, תהיה חזק' ופה התפרקתי. אני לא זוכר את עצמי מתפרק ככה בחיים, לא יכולתי להחזיק את הטלפון ואז אמרתי לו עוד כשאני יכול להוציא מילים 'תן לי את אמא' והוא הביא לי את אילנית לטלפון ואילנית בוכה יותר ממני ואני לא יכול לדבר, הרגשתי שאני נחנק".

"בטוח שמישהו רצה לחסל לי את הקריירה"

שנה לאחר המקרה ההוא התיק נסגר אבל הפצע נותר פתוח, סגירת התיק לא ריפאה את התחושה הציבורית. "היום אני יכול להגיד שאני לוקח אחריות על הכל. היום אני מבין שאם הייתי אדם יותר אחראי, כמו שאני היום, זה לא היה קורה. אני מסתכל אחורה ואני יודע שפשוט כשלתי. כשלתי בבחירות האנשים סביבי. אם הייתי יכול הייתי משנה הכל וגם עשיתי את זה. אחרי הפרשה פיטרתי כמעט את כולם סביבי, שיניתי את כל הצוות שלי. אם לא הכאפה שחטפתי לפני ארבע שנים – יכול להיות שזה היה ממשיך".

על קמפיין "מי טו" הוא אומר: "אני חושב שזה דבר טוב שנשים אומרות את מה שהן חוו. היום, אתה כבר לא יודע מה להגיד, מה נחשב הטרדה, מה לא נחשב הטרדה וזה טוב כי זה גורם לך לחשוב מה להגיד. דבר שהיית אומר בעבר בשלוף, היום אחשוב פעמיים אם להגיד אותו. גם זה וגם מה שעברתי העמיד אותי במקום אחר, במקום שונה".

ארבע שנים אחרי וחצי מהציבור בערך לא סלח עדיין?

"אני מנסה כבר ארבע שנים להבין על מה לא סלחו, זה מה שאני רוצה לדעת. אם באמת הייתי מתנהג בצורה כזו, הייתי עושה את הדברים האלו והייתי נוגע בבחורה נגד רצונה אז אוקיי, תהרגו אותי, תצלבו אותי, תשימו אותי מאחורי סריג ובריח, תנו לי לשלם על מה שעשיתי. אני לא עשיתי, אני לא ראיתי את הבנות האלה, מעולם לא פגשתי בהן".

כמה מזה לדעתך זו רדיפה בגלל ההצלחה, קנאה, צרות עין?

"אני חושב על סף הבטוח שמישהו עמד מאחורי הבנות האלה, מתוך אינטרס לגמור לי את הקריירה. כשבאות 4 בנות ומספרות סיפור הזוי לחלוטין, דברים שהם הזויים לחלוטין, שקרים שפשוט אי אפשר לתאר וכולן מספרות את אותו הסיפור ושאתה רואה שכיוונו אותן לספר את הדבר הזה וכשהן מגיעות לחקירה בליווי שני עורכי דין מהגדולים בישראל כשאומרים שאין להן מה לאכול בבית אז אתה יודע שמישהו מימן את זה, מישהו עשה את זה, מישהו תפר את זה ותפר את זה יפה אני חייב להגיד".

"אבא שלי? לא מדבר איתו"

במהלך הריאיון הוזכר שמו של אביו, דני ביטון שהורשע, ריצה עונש מאסר והשתחרר מהכלא. "אני לא מדבר איתו מהיום שלקחו אותי לחקירה. עד היום לא החלפתי איתו מילה, לא שמעתי ממנו, לא דיברתי איתו, אני גם לא רוצה שום קשר איתו. גרוע מזה – מחקתי את שם המשפחה מתעודת הזהות שלי. הוא עשה מבחינתי משהו שאסור שייעשה וכשאני אומר לו עשרות פעמים אתה לא יכול להביא בחורות להופעות שלי ואני לא יודע את הגיל שלהן, זה מעולם לא עניין אותי ועדיין הוא עשה את זה, עדיין הביא וזה כמעט גמר לי את הקריירה – איך אני יכול לסלוח לו? הוא מעולם לא היה שם בשבילי גם ככה, מעולם לא גידל אותי. ליאם ואלין – אני לא יודע אם יראו אותו ברחוב ויזהו אותו בכלל, יאן בכלל לא יודע שיש לו סבא".

 

"אני מאוד מקווה שעוד עשר שנים הפרשה הזאת תהיה מחוקה לגמרי. אני תמיד אומר שהזיכרון הישראלי קצר, במיוחד לגבי שירים והופעות, כל הזמן רוצים חדש וחדש ודווקא במקרה הזה, 'פרשת אייל גולן', מתעכבים עליה כל כך הרבה זמן. אני מקווה שאנשים יבינו שבסופו של דבר נעשו פה טעויות, מי שהיה צריך לשלם על הטעויות האלה שילם. אני שילמתי עליהן בנפש חזק מאוד מאוד".

גם בכסף, אגב.

"המון כסף, אני מעריך ש-30 מיליון שקל. יש משפט שאיזה זמר אחד שר 'לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית' ואני מקווה שזה מה שיהיה בסופו של דבר".

ביקשת סליחה הרגע?

"כן, אני אומר את הסליחה הזאת הרבה זמן אבל אנשים לא מקשיבים".

(צילומים: יח"צ, אלוני מור)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן