"אחריי" ליבנה: בקרוב מכינה קדם צבאית בעיר

המכינה תעניק חוויה משמעותית שתכין את הנוער גם לחייהם הבוגרים דרך הקניית ערכים של אחריות חברתית, מנהיגות, מסוגלות עצמית והעצמה וכן מיומנויות שיסייעו להם במאה ה-21

בחודש אוגוסט הקרוב תחל לפעול ביבנה, בפעם הראשונה, מכינה קדם צבאית בשיתוף עמותת אחריי

ראש העיר, רועי גבאי סיכם עם הנהלת "אחריי" על הקמת מכינה שתקדם כ-60 נערות ונערים ותפעל לבניית סולידריות בין חלקי האוכלוסייה, תתרום לעיר ותחנך לערכים של נתינה, ציוות ומנהיגות.

השירות הצבאי הוא אבן דרך חשובה, משמעותית וקריטית להשתלבות בחברה הישראלית ולקידום מוביליות חברתית ומטרת המכינה תהיה להכין את המכיניסטים לשירות מיטבי בצה"ל, בדגש על פיקוד וקצונה ותפקידי הדרכה, מתוך תחושת מסוגלות ואחריות כלפי החברה הישראלית.

בעירייה מציינים כי מעבר לפיתוח המנהיגות בקרב המשתתפים המכינה תהווה מודל עבור בני הנוער היבנאי להתנדבות ועשייה חברתית ותחזק את המוטיבציה לקחת חלק במפעל המכינות ושנות השירות, תוך שיתוף פעולה עם מוסדות החינוך והנוער בעיר.

לצורך הקמת המכינה יוקצו שני מתחמים אשר ישמשו ללימודים ולמגורים. המכינה תעניק חוויה משמעותית שתכין את הנוער גם לחייהם הבוגרים דרך הקניית ערכים של אחריות חברתית, מנהיגות, מסוגלות עצמית והעצמה וכן מיומנויות שיסייעו להם במאה ה-21 כמו אוריינות פיננסית, עמידה מול קהל, יכולות חקר, חשיבה ביקורתית ולמידה עצמאית, תוך חיבור עמוק לחברה הישראלית.

"אנו מצפים מאוד לפתיחה ונפעל תוך שיתוף פעולה להישגים חינוכיים וחברתיים משמעותיים", אמר גבאי.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתוך הפייסבוק של אחריי לצבא - יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן