אחרי לילה שקט: גני הילדים ביבנה ייפתחו באופן מבוקר

מעגלי האבטחה יתבצעו לאורך כל יום הלימודים ובפריסה מלאה. שער הגן יישאר נעול במהלך יום הלימודים, גם בזמן אזעקות

לילה שקט עבר על העיר יבנה, ללא אזעקות – הבוקר (חמישי) ייפתחו גני הילדים באופן מבוקר ומפוקח כאשר השיקול המרכזי הוא שמירת שלומם וביטחונם של הילדות והילדים, ולאחר שהדבר נדון בכובד ראש תוך בחינת מכלול השיקולים – בתיאום עם פיקוד העורף.

לדברי ראש העיר רועי גבאי, חשוב לנו החוסן הנפשי והרגשי של הילדים והשאיפה לאפשר להם לשוב לשגרה בהדרגה, לצד הרצון להתחשב בהורים שעליהם לשוב למקומות העבודה.

כאמור, גני הילדים – חזרה הדרגתית לגני הילדים תהיה בקפסולות (50% מילדי הגן). שעת קבלת הילדים בגן: 7:45-8:00. שעת סיום: 12:00. כל הורה אשר מעוניין/ת לשלוח את הילד/ לגן (על-אף שלא נכלל בקפסולה) יורשה לעשות כן בתיאום מוקדם עם מנהלת הגן ובאישורה. אם למרות האמור יהיו הורים שיחליטו שלא לשלוח את הילדים – נקבל זאת בהבנה.

🔹 בתי ספר– לאחר דיון הוחלט לא לפתוח ללמידה פרונטלית את בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים – הלמידה תמשך מרחוק באופן מקוון.

🔹 חינוך מיוחד– הלמידה בגני החינוך המיוחד ובתי הספר תתקיים באותה מתכונת כפי שהיה היום. בשלב זה הסעות לא תפעלנה.

🔹 צהרונים -לא ייפתחו צהרונים בגנים ובבתי הספר בשלב זה.

באשר לאבטחת מוסדות חינוך- עיריית יבנה נערכה להעניק מענה אבטחה מיטבי בתיאום אגף הביטחון העירוני, ניידות השיטור והפיקוח העירוני, ניידות משטרת יבנה, ניידת גני הילדים, משמר העיר ופיקוד העורף. מעגלי האבטחה יתבצעו לאורך כל יום הלימודים ובפריסה מלאה. שער הגן יישאר נעול במהלך יום הלימודים, גם בזמן אזעקות.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של יבנה והסביבהבווטסאפ לחצו כאן

לעדכונים בטלגרם-הערוץ הרשמי: https://t.me/news08net 

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן