אות הזדהות: מיזם “החולצה הצהובה” בבתי הספר ברמת גן

עיריית רמת גן ממשיכה לתמוך במאמץ משפחות החטופים לפעול למען השבת הבנים והבנות הביתה. כחלק ממיזם ארצי נרחב, עיריית רמת גן פונה להורים ומציעה כי ביום הראשון לשנת הלימודים, 1.9, ילבשו הילדים והילדות חולצה צהובה.

עיריית רמת גן ממשיכה לתמוך במאמץ משפחות החטופים לפעול למען השבת הבנים והבנות הביתה. כחלק ממיזם ארצי נרחב, עיריית רמת גן פונה להורים ומציעה כי ביום הראשון לשנת הלימודים, 1.9, ילבשו הילדים והילדות חולצה צהובה – זאת למעט ילדי כיתה א׳ שילבשו באופן מסורתי חולצות לבנות.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: “היוזמה של החולצה הצהובה היא תזכורת כואבת לעובדה שמדינת ישראל נמצאת במלחמה קשה כבר כמעט שנה. המיזם החשוב יחזק את משפחות החטופים, שידעו כי גם תלמידי ותלמידות בתי הספר עומדים מאחוריהם. אנו בעיריית רמת גן ממשיכים להביע הזדהות וסולידריות עם משפחות החטופים בקריאתם להשיב את כולם הביתה. רמת גן כולה מאחלת לימים טובים לכל עם ישראל ושנת לימודים פוריה ובטוחה”.

מ״מ ראש העיר, עו״ד עינב בר כהן: ״כאמא לשני ילדים שלומדים במערכת החינוך העירונית, אני גאה שהעיר רמת גן רואה את עצמה חלק מהיוזמה החשובה והמחזקת הזו. ביום ראשון הקרוב אשלח את ילדיי למערכת החינוך כשהם לובשים חולצה צהובה ואשא תפילה שכלל החטופים והחטופות ישובו הביתה במהרה ובהקדם האפשרי”.

נציין כי היוזמה היא רוחבית, ובבתי ספר רבים בכל רחבי המדינה התלמידים והתלמידות יגיעו ב-1.9 עם חולצה צהובה כאות הזדהות עם משפחות החטופים.

 

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמת גן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן