אושרה להפקדה בותמ"ל תוכנית רשות מקרקעי ישראל לרה-תכנון של 'קרית גת מערב'

התוכנית עוסקת בשכונת מגורים חדשה בת כ-7600 יח"ד לצד כ-19,900 מ"ר למסחר וכ-48,000 מ"ר לתעסוקה בחלקו הצפוני של רובע מגורים חדש בעיר, המותאמת לאוכלוסייה החרדית

תוכנית 'קרית גת מערב-רה תכנון' המקודמת על-ידי רמ"י בשיתוף עם עיריית קרית גת מתפרשת על כ-1,460 דונם מרחיבה את קרית גת בכיוון דרום מערב וגובלת ביובל נחל לכיש במערב ובכביש 40 במזרח.

 

 

התוכנית כוללת שכונת מגורים בת 7,580 יח"ד בתמהיל דיור מגוון הכולל כ-250 יח"ד לדיור מיוחד וכ-20% דירות קטנות.

פיתוח השכונה שם דגש על המשכיות המרקם העירוני והחיבוריות לעיר הקיימת במזרח ומציעה מערך רחובות פנימיים בדומה למרקם הרחובות בשכונה הקיימת וממשיכה את השטחים הירוקים הקיימים.

 

 

התוכנית מייעדת לצד המגורים, שטחים למגורים, מסחר ותעסוקה (כ-34 דונם), מוסדות ומבני ציבור (כ-362 דונם), מרכז תחבורה (כ-6.2 דונם), תשתית דרכים (כ-420 דונם), שטחים ציבוריים פתוחים (כ-107 דונם).

תכנון "יער אדריכלים",  ניהול פרוייקט "יער- קורין ניהול ותכנון בע"מ".

 

עינב רינגלר, מנהלת אגף לתכנון ופרויקטים ברשות מקרקעי ישראל, מברכת על ההחלטה להפקיד את תמ"ל 1011 ב' בקרית גת וציינה כי "התכנית, שמטרתה רה תכנון לצרכי האוכלוסייה החרדית, נותנת מענה לביקושים הגבוהים בקרב הקהילה לשכונות מגורים איכותיות, עם דגש על שטחים ציבוריים ותחבורה בת קיימא, כולל מרכז תחבורה שייתן שירות גם לשכונות אחרות בעיר ובאזור כולו. התכנית מהווה נדבך נוסף במהלך האסטרטגי הנרחב של רמ"י המושקע בעיר קרית גת לפיתוח העיר וחיזוקה כמו גם את האזור כולו".

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תכנון והדמיות: יער אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן